1003 Reacties

10 maanden geleden

Van het ene op het andere moment is het zoveel zwaarder geworden. Ik heb zo erg last van bandenpijn en rugpijn ineens 😩4 dagen geleden deed ik alles nog. Maar helaas hoort dit er ook bij

10 maanden geleden

Reactie op anoniem2222

Van het ene op het andere moment is het zoveel zwaarder geworden. Ik heb zo ...
Hoeveel weken ben je

10 maanden geleden

Reactie op anoniem2222

Herken het helemaal. 💋

10 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Zijn jullie voor een tweede naam gegaan? Waarom wel, waarom niet? Ik heb hi ...
Ja zelfs 3 namen in totaal. Vernoemd naar de opa's Het mooie is dat beide namen in de families heel veel voorkomen, waardoor hij eigenlijk naar iedereen met waarde is vernoemd❤️ Bij haar houden we het op 1 naam extra. Het wordt anders zo'n mond vol. Maar pfoe wat zitten er mooie vernoemnamen in onze familie, allemaal zo sierlijk. Was moeilijk kiezen. Nu gekozen voor de naam die het beste paste bij de naam die we hebben en de naam van de eerste die we willen vernoemen.

10 maanden geleden

Reactie op anoniem2222

Rot hè. Hier hetzelfde. Vorige week verhuisd en sinds een paar dagen zoveel pijn overal. Zal misschien ook te maken hebben met de verhuizing, maar ook alweer 33 weken dus ja..

10 maanden geleden

Vorige nacht onrustig en ´regelmatig´ pijnlijke harde buiken. Hoopte op indalingsweeën maar ik vrees ervoor. Pas gaan slapen om 00u30 en dan heb ik wakker gelegen van 4u tot 8u door het rommelen en dan nog ff geslapen van 8u tot 10u... ben gebroken vandaag...

10 maanden geleden

Reactie op Twinmom94

Rot hè. Hier hetzelfde. Vorige week verhuisd en sinds een paar dagen zoveel ...
Ik ben ook 33 weken, bijna 34. Dacht eerst dat het door drukte kwam. Maarja ik vergeet er wel is bij stil te staan dat ik natuurlijk nu al wel ver ben haha. Toch maar wat rustiger aan doen.

10 maanden geleden

Boehhh ik heb een kwartiertje stof gezogen dus nu weer buikkramp. Baby 1 is definitely ingedaald en in ligt in mn bekken te chillen, maar daardoor voel ik haar veel minder goed, dus stress. En even met een doppler luisteren werkt niet, want je weet hier nooit zeker of je 1 of 2 hebt. Komt vast wel goed, maar onzekerheid 😭😭😭 Baby 2 ligt nog steeds in mijn maag en ondertussen hebben mn darmen het gewoon opgegeven. Zo blij dat ze met 37 weken gaan halen, dat zijn nog steeds 4 lange weken...

10 maanden geleden

Pfff, dat derde trimester is wat. Maar het schiet op. Gaan jullie trouwens voor een Co sleeper of ledikantje op eigen kamer?

10 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Pfff, dat derde trimester is wat. Maar het schiet op. Gaan jullie trouwens ...
Hier een wiegje bij ons op de kamer!

10 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Boehhh ik heb een kwartiertje stof gezogen dus nu weer buikkramp. Baby 1 is ...
Jeej ze heeft zich net toch eindelijk even gemeld 🥰🥰🥰🥰

10 maanden geleden

Ik ben eindelijk aan het opknappen, na 1,5 week alleen maar op bed gelegen. Ik heb voor mijn gevoel 2 hele weken gemist door het ziek zijn. Ineens heb ik bijna officieel verlof, is mijn buik veel groter en het is 2024. En alle plannen die ik had in de vakantie zijn in duigen gevallen. Over 4 weken kan de baby er al zijn. Maar dit kan ook nog 8,5 weken duren. (42 weken) Hoe moet ik zonder energie in 4 weken alles klaar maken. En hoe ga in überhaupt nog aansterken voor de bevalling?

10 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Wij hebben een wiegje wat de eerste weken gewoon naast ons bed staat. Bij de andere twee kinderen hebben we ze ongeveer vanaf het moment dat mijn verlof over was naar de eigen kamer verhuist. En die laatste loodjes wegen mij ook echt zwaar zeg! Kan er ook gewoon heel slecht tegen dat mijn hoofd nog wel van alles wil maar mijn lijf gewoon niet wil meewerken. Nu ook nog snotverkouden, helpt allemaal niet echt...

10 maanden geleden

Morgen weer een groeiecho van meisje eigenwijsje. Hopelijk is ze gedraaid en ligt ze niet meer in stuit. Verder heeft ze gisteren denk ik 7x de hik gehad en begon mijn dag vandaag met een wringkindje en nu weer de hik 🤭

10 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

een wiegje op onze slaapkamer

10 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Co sleeper 😃

9 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Morgen weer een groeiecho van meisje eigenwijsje. Hopelijk is ze gedraaid e ...
Zo leuk hè, dat ze zo actief het adem halen aan het oefenen zijn! Die van mij heeft ook echt vaak de hik 😊

9 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Wij hebben gekozen voor een hangwieg bij ons op de kamer, ben er heel blij mee. Ik moet alleen nog even het hemeltje strijken :)

9 maanden geleden

Dank voor jullie reacties. Wij hebben een ledikantje op de babykamer, direct naast onze kamer klaarstaan, maar begin toch te twijfelen of hij niet eerst even ons op de kamer moet. Ik dub nog even door.

9 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Co sleeper 😃
Ik ook de eerste periode