22 Reacties
6 maanden geleden
Dochter van 11 weken heeft nog wel dezelfde kleur ogen (iets van blauwgrijs), maar zijn wel iets lichter geworden.
(Ik heb zelf bruine ogen (wel blauw en bruin gen) en mijn man heeft blauwe ogen)
5 maanden geleden
Nog niet veel veranderd, ze zijn nog blauw. Maar bij mijn zoontje ervaren dat dit nog veel kan veranderen. Hij had bijna zwarte ogen bij z’n geboorte, paar dagen later blauw, dat hield een paar maanden aan en daarna werden ze groen en uiteindelijk heeft hij bruine ogen gekregen rond de 9 maanden. Dit heeft hij nu dus nog steeds. Ben benieuwd bij onze dochter of ze blauw blijven.
5 maanden geleden
Hier heel donker bij de geboorte, nu de standaard blauwgrijze babykleur. M’n oudste heeft nu nog n blauwe kleur. Ikzelf heb grijze ogen en mn man groenbruin. Ben benieuwd wat het dit keer wordt
5 maanden geleden
Hier nog steeds bruin maar verwacht dat het zo blijft. Mijn man is Antiliaans dus hele grote kans dat ze bruine ogen 👀 houdt
één maand geleden
Hoi, mijn baby heeft blauwe ogen. Ben benieuwd of dat zo blijft. Ze is bijna 7 maanden
één maand geleden
Reactie op Angie02
Ja hier ook ik heb bruine ogen mijn man blauw dus dacht die van mijn meid w ...
Ja dat is hier precies hetzelfde. Daarom ben ik zo benieuwd. Maargoed het kan volgens mij nog tot 1 jaar veranderen
één maand geleden
Mijn vriend heeft fel blauwe ogen. Ik groen en om me pupil heen bruin. Bij onze meid begint de bruine kleur nu om haar pupil te komen dus grote kans dat ze mijn kleur gaat krijgen🙈