15 Reacties

één maand geleden

Volg even want onze kma test hebben we achter de rug en wij mogen ook gaan afbouwen, mega spannend moest eigenlijk vorige week zijn begonnen maar durf het nog niet ofzo 🤣

één maand geleden

Wij hoeven niet af te bouwen… wij hebben verlening gekregen van de kinderarts. En hij adviseerde om vanaf 10 maanden rustig de melkladder te gaan proberen maar hoofdvoeding blijft gewoon pepti.. Ik merk dat alle kinderartsen er anders in staan..

één maand geleden

Reactie op lisavandernat

Wij hoeven niet af te bouwen… wij hebben verlening gekregen van de kinderar ...
En als je er zelf niet achter staat zou ik het zeker niet doen!😊 En misschien vragen of jullie ook met 10 maanden de melkladder kunnen proberen.

één maand geleden

Helaas geen goede ervaring ermee. Mijn zoon bijna 3 nog met koemelkallergie en mijn jongste dus ook hij zit aan de neo cate.

één maand geleden

Reactie op lisavandernat

En als je er zelf niet achter staat zou ik het zeker niet doen!😊 En missch ...
Wat is de melkladder?

één maand geleden

Reactie op Steffiek

Volg even want onze kma test hebben we achter de rug en wij mogen ook gaan ...
Hoe hebben ze die test gedaan?

één maand geleden

Hoe lang zijn jullie bezig geweest met de pepti? Wij hadden vandaag na 3 maanden weer een afspraak bij de kinderarts. Maar hij vindt dat er te veel symptomen nog wijzen op kma. Dus moeten we nog eens 3 maanden doorgaan met de pepti.

één maand geleden

Reactie op DEND3227

Hoe lang zijn jullie bezig geweest met de pepti? Wij hadden vandaag na 3 m ...
Mag ik vragen wat de symptomen zijn ?

één maand geleden

Reactie op DEND3227

Hoe lang zijn jullie bezig geweest met de pepti? Wij hadden vandaag na 3 m ...
Sinds dat hij ongeveer 5 of 6 weken oud was.

één maand geleden

Reactie op Romiagui

Mag ik vragen wat de symptomen zijn ?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar ja wat ze dan zien. Ik heb nog steeds het gevoel dat onze kinderarts niet geloofd dat hij allergisch is omdat hij nooit huiduitslag heeft gehad...

één maand geleden

Reactie op Romiagui

Mag ik vragen wat de symptomen zijn ?
Hetgeen wat ik de kinderarts verteld heb woensdag was dat ze zich ‘s avonds na de fles in bed overstrekt, onrustig is tijdens de fles, altijd alleen maar willen zitten. Ik had zelf hierbij meer het idee dat het toch reflux zou zijn. Maar hij denkt toch eerder aan kma. Haar symptomen voor de pepti waren niet boeren, in de mond spelen met voeding wat dan toch wel omhoog kwam, nooit is een keer spugen, heel onrustig tijdens en na de fles. In bed heel onrustig bewegen en ze leek ‘s nachts ook echt een verstopte neus te hebben. Dat is na de pepti eigenlijk weg

één maand geleden

Nou vandaag kinderarts gesproken.m.b.t. de voeding. het advies is om eens te proberen om 1 schepje gewone melkvoeding door een fles met de rest pepti voeding te doen en te kijken hoe dat gaat. Als hij er geen last van krijgt, later nog een keer proberen en dan op gaan bouwen, als hij er wel last van krijgt, week later nog een keer proberen en als hij dan weer last heeft dan stoppen. Morgenochtend gaan we dit proberen...

één maand geleden

Reactie op DEND3227

Hetgeen wat ik de kinderarts verteld heb woensdag was dat ze zich ‘s avonds ...
Ik herken die symptomen wel het rare is dat mijn zoontje deze symptomen nog vaak heeft ondanks de neo cate, naar mijn idee is bij hem gewoon reflux. We krijgen nog steeds niets tegen want hij groeit goed. Maar het is echt super vervelend en sneu voor hem.

één maand geleden

Reactie op KMdV1993

Nou vandaag kinderarts gesproken.m.b.t. de voeding. het advies is om eens t ...
Hoe gaat het bij jullie? Wij momenteel ook 1 schepje nutrilon en 5 Pepti schepjes. Gaat eigenlijk super goed alleen het idee dat ze wat moeilijker ontlasting heeft (begint ook steeds meer vast voedsel te eten) dus misschien ook mede daardoor? 🫠

één maand geleden

Reactie op Steffiek

Hoe gaat het bij jullie? Wij momenteel ook 1 schepje nutrilon en 5 Pepti sc ...
We hebben nu 2x gedaan. Leek goed te gaan. Alleen sinds gisteravond hebben we een compleet ontevreden, huilerig en overstrekkend mannetje... weet nu alleen niet of het komt door de voeding of door wat anders... 😔