7 Reacties

één maand geleden

Wij hebben een moonie beer, ik vind het ideaal. Mijn zoontje valt heerlijk in slaap erop.😊

één maand geleden

Ja wij hebben het beertje van flow amsterdam, echt super, gebruiken hem elke dag meerdere keren en ging ook mee op vakantie! Ze slaapt er zo goed door

één maand geleden

Wij hebben ook de moonie, op dit moment zie ik er nog geen meerwaarde aan. Ze kroelt liever met een lapje maar zie in de toekomst wel veel potentie met t lampje dat erin zit.

één maand geleden

Moonir beer. Vanaf dag 1 gebruikt met in slaap vallen. Als ik dat ding aan zet, valt ze gelijk in slaap, ongeacht waar we zijn. Ideaal. Bij mijn oudste dezelfde knuffel maar pas veel later mee begonnen en daar heeft het nooit wat geholpen. Of dit aan het kind ligt of aan wanneer we hebben geïntroduceerd weet ik niet.

24 dagen geleden

Reactie op mila30

Ja wij hebben het beertje van flow amsterdam, echt super, gebruiken hem elk ...
Gebruikte je deze vanaf geboorte of later pas?

24 dagen geleden

Reactie op MamaEP

Gebruikte je deze vanaf geboorte of later pas?
Nee na 2 maanden ongeveer tot nu nog steeds (bijna 8 maanden)

22 dagen geleden

https://myhummy.nl/product/myhummy-beer-5in1-met-licht/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw05i4BhDiARIsAB_2wfAfS9NgMv8OKSNYfKbaMpf0IL3eLF58iM4Al-7plOn2kIvephxChtcaAkUzEALw_wcB deze hebben wij, ik vind het echt top en zou het echt aanraden! Maar werkt vast ook bij iedere baby anders.