Hoi dames
Onze kleine man begint zich te hechten aan dit speenknuffeltje. Zou dus wel heel handig zijn om er nog 1 of 2 extra te hebben. Alleen nou gaat deze dus uit het assortiment van prenatal en is niet meer online te bestellen... kan op dit moment 1 vinden op vinted maar die reageert tot nu toe nog niet. En marktplaats nog niet gevonden. Prenatals hier in de buurt is ie niet meer...
Dus hier even de vraag;
-iemand die deze gekocht of gekregen heeft en niet meer nodig heeft die ik mag overnemen (tegen vergoeding uiteraard!)
-of dames die toevallig nog naar prenatal moeten en kunnen kijken of deze bij de prenatal bij jou in de buurt nog hangt? Als je deze dan mee kan nemen en naar mij kan versturen? (Uiteraard alles vergoed!) Hij schijnt volgens de website nog bij een aantal winkels nog laatste artikelen (in de opruiming) aanwezig te zijn... bij vestiging Hengelo, Utrecht, Duiven, Zaandam, Leiden, Alkmaar, Den Bosch en Dordrecht. Maarja ik woon zelf in Drenthe... en kan de winkels zelf niet bellen met de vraag of ze iets kunnen doen met versturen....
Zou super fijn zijn! Ik hoop dat ik deze vraag hier zo mag stellen.
Ik zie dat bvb Groningen hem nog op voorraad heeft. Kun je niet in de winkel bij jou in de buurt vragen of het mogelijk is dat die vanuit groningen naar de winkel bij jou wordt gestuurd?
Ik werk zelf ook in een winkel en bij ons kunnen we het dan gewoon Interfiliaal versturen naar een andere stad
Ik zie dat bvb Groningen hem nog op voorraad heeft. Kun je niet in de winke ...
Volgens de klantenservice had Groningen ze niet meer...? En Hoogeveen kon niks voor me betekenen in contact met andere filialen zeiden ze toen ik daar was...