12 Reacties

2 maanden geleden

Ik woon dichtbij vestiging in utrecht. Kan misschien zaterdag wel even voor je kijken?

2 maanden geleden

Reactie op lisannee24

Ik woon dichtbij vestiging in utrecht. Kan misschien zaterdag wel even voor ...
Dat zou super zijn!

2 maanden geleden

Ik zie dat bvb Groningen hem nog op voorraad heeft. Kun je niet in de winkel bij jou in de buurt vragen of het mogelijk is dat die vanuit groningen naar de winkel bij jou wordt gestuurd? Ik werk zelf ook in een winkel en bij ons kunnen we het dan gewoon Interfiliaal versturen naar een andere stad

2 maanden geleden

Ik rijd vanmiddag naar prenatal in db. Zal eens kijken

2 maanden geleden

Reactie op mem27

Ik zie dat bvb Groningen hem nog op voorraad heeft. Kun je niet in de winke ...
Volgens de klantenservice had Groningen ze niet meer...? En Hoogeveen kon niks voor me betekenen in contact met andere filialen zeiden ze toen ik daar was...

2 maanden geleden

Ik heb hem gevonden! De laatste van het rek😬. Ik stuur je een vriendschapsverzoek

2 maanden geleden

Reactie op Ruby100224

Ik heb hem gevonden! De laatste van het rek😬. Ik stuur je een vriendschaps ...
Super!! 😁😁😁

2 maanden geleden

Wij hebben deze, maar mn zoontje kijkt er niet naar om. Dus als je interesse hebt, dan mag je hem overkopen voor een leuk 2e hands prijsje

2 maanden geleden

Reactie op lisannee24

Ik woon dichtbij vestiging in utrecht. Kan misschien zaterdag wel even voor ...
Als je nog niet gegaan bent, mag je dit eerst wel laten zitten. Als je em al hebt opgehaald neem ik deze uiteraard gewoon van je over :)

2 maanden geleden

Reactie op Diana-1992-1

Wij hebben deze, maar mn zoontje kijkt er niet naar om. Dus als je interess ...
Ja is goed!

2 maanden geleden

Reactie op KMdV1993

Als je nog niet gegaan bent, mag je dit eerst wel laten zitten. Als je em a ...
Nee nog niet geweest. Kleine meid ligt nog op bed. Wilde erna gaan maar zie dat er al meerdere zijn die het knuffeltje voor je hebben😊

2 maanden geleden

Reactie op lisannee24

Nee nog niet geweest. Kleine meid ligt nog op bed. Wilde erna gaan maar zie ...
Ja klopt. Dan hoef jij geen moeite meer te doen. Maar toch super bedankt dat je wou gaan kijken!