Ik zou eerder kiezen voor courgette. Komkommer bevat inderdaad al zoveel water dat het dan wel heel dunnetjes is. Wij gaan komkommer straks geven met de Rapley methode als ze goed kan zitten. Lekker op sabbelen! ☺️
Nee niet echt als hapje. Laat haar het af sabbelen net als tomaat. Als ik toevallig aan het koken ben zodat ze de smaak wel leert.. verder niet als oefenhapje. Broccoli,pompoen,wortel, zoete aardappel etc.. maar goed ja als het lukt om te pureren Tja waarom niet. Het is je eigen kindje inprecipe is het grootste gedeelte water 😂
Nee niet echt als hapje. Laat haar het af sabbelen net als tomaat. Als ik t ...
Tomaat kan prima hoor. Hier eerst de tomaat gekookt, velletje verwijderd, rijst erbij lekker gepureerd. Kind heeft heerlijk gesmikkeld. Misschien helpt de rijst, of aardappel, ook wel bij komkommer, nog niet geprobeerd.
Tomaat kan prima hoor. Hier eerst de tomaat gekookt, velletje verwijderd, r ...
Oh nee ik vind rijst of aardappel nog een beetje te zwaar dat komt wel ben echt nog alleen bezig met alleen groente. Af en toe hapje aardappel als we dat zelf eten
Oh nee ik vind rijst of aardappel nog een beetje te zwaar dat komt wel ben ...
Onze kleine meid is bijna 6 maanden dus ze heeft al even kunnen oefenen:) ben uiteraard ook begonnen met enkel groente en fruit hoor voor ik ging mengen