12 Reacties
3 maanden geleden
Hier 2 weken geleden precies hetzelfde gehad. Was ook door de huisarts niks te vinden en had bijna 2 weken op en af koorts.. bleek ook een tandje te zijn. Heb 3 dagen zetpil aangeboden op de dagen dat hij heel hard krijstte en dus pijn had.. verder niet.
3 maanden geleden
Reactie op BOYSMOM2024
Hier 2 weken geleden precies hetzelfde gehad. Was ook door de huisarts niks ...
Ha oké! Ook wat minder drinken op die dagen? Afgelopen dagen dronk hij de fles wel leeg (met zetpil). Vanmiddag niet. Toen de temp weer gemeten en een zetpil gegeven. Had jullie kindje ook koorts rond de 39 op sommige momenten?
3 maanden geleden
Hier hetzelfde sinds gisteren echt weer zichzelf ook 3 dagen koorts gehad tussen de 38.6 en 39.5. Verder wel hewoon eten en drinken en vrolijk en spelen. De flessen dronk hij niet helemaal leeg. Wat ik hem tussen door af en toe gaf was in zo'n fruit speel wat watermeloen en wat ander fruit zodat die toch wat vocht enzo binnen kreeg en lekker verkoelend. En vanmorgen zag ik inderdaad 2 tandjes onder doorkomen. Hij is nu 6.5 maand
3 maanden geleden
Hier het zelfde! Ik heb deze aangeschaft voor mijn kleintje en is nu een stuk rustiger als ik deze in de middag geef! Hij geniet van de smaak en tis lekker koud dus verdovend voor de tandjes!
https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-fruitspeen-ijsvormpjes-set-ijsblokjesvorm-met-deksel-babyhapjes-bewaarbakjes-100-siliconen-sabbelzakje-broemba/9300000178609995/?s2a=
3 maanden geleden
Reactie op 1995mp
Ha oké! Ook wat minder drinken op die dagen? Afgelopen dagen dronk hij de f ...
Ja, klopt.. 39.2 soms zelfs..
Ik geef bv en hou wou ook amper drinken. Voelde pijnlijk in z'n mondje denk ik
3 maanden geleden
Reactie op maantje978
Hier het zelfde! Ik heb deze aangeschaft voor mijn kleintje en is nu een st ...
Moet je die bevroren geven? Of hoe werkt dit precies?
VRIEND
2 maanden geleden
Reactie op BOYSMOM2024
Moet je die bevroren geven? Of hoe werkt dit precies?
Je kan bijv van fruit iets maken en in de vriezer leggen en vervolgens in het speentje. Mijn zoontje is er gek op. Soms doe ik ook gewoon verse groente zoals tomaatje erin, daar geniet hij ook van ☺️
2 maanden geleden
Mag je wel iets bevroren geven aan je baby? Ik dacht dat je altijd alleen maar gekoeld mocht geven 🙈