902 Reacties

MOD

8 maanden geleden

Dat mag ook nog steeds gewoon! Maar we zien in veel andere geboorteclubs dat er ook veel vragen in dit topic worden gesteld ipv in een nieuw topic. Bijvoorbeeld Hoeveel setjes kleding koop je in maat 50? Hoeveel rompers en wat voor (mouwloos, korte, lange) mouw? Wat voor beddengoed ga je kopen? Etc etc 😊

3 maanden geleden

Dit topic is al lang niet gebruikt zie ik maar ik heb toch even een vraag. Ik heb de kleding en hydrofiele doeken gewassen met wasmiddel zonder geur en natuurazijn als wasverzachter. Dit omdat mijn man gevoelig is voor eczeem en ik t zekere voor t onzekere wil nemen bij een babyhuid. De kleding is wel schoon maar ruikt nog steeds naar 'nieuwe kleding'. Herkent iemand dit die toevallig ook wasmiddel zonder geur gebruikt? 😅

3 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Dit topic is al lang niet gebruikt zie ik maar ik heb toch even een vraag. ...
Wij gebruiken wasmiddel Neutral, hiermee vind ik de kleertjes wel echt ‘schoon’ ruiken en ruik ik niet echt het nieuwe meer. Ik weet niet welk wasmiddel jij gebruikt?

3 maanden geleden

Ik ben van plan om borstvoeding te geven. Ik heb voor de zekerheid 1 fles van Difrax in huis en een hele kleine fles van philips avent. Is dit genoeg?

3 maanden geleden

Wassen jullie ook de knuffels?

3 maanden geleden

Reactie op sanniew

Wassen jullie ook de knuffels?
Heb ik wel gedaan, om viezigheid van de winkel/transport eruit te hebben

3 maanden geleden

Reactie op vboekel

Wij gebruiken wasmiddel Neutral, hiermee vind ik de kleertjes wel echt ‘sch ...
Van Little Ones. Misschien was ik het nog eens 🙃

3 maanden geleden

Reactie op deemvd

Ik ben van plan om borstvoeding te geven. Ik heb voor de zekerheid 1 fles v ...
Eerst wel, het is zo bij gekocht/besteld mocht het niet lukken oid.. en weet niet of je gaat kolven? Volgens mij had ik idd ook 2 flesjes bij de 1e tijdens de borstvoeding en dat was prima..😊

3 maanden geleden

Reactie op sanniew

Wassen jullie ook de knuffels?
Ik was alles wat ik kan wassen 🥹🫣

3 maanden geleden

Reactie op deemvd

Ik ben van plan om borstvoeding te geven. Ik heb voor de zekerheid 1 fles v ...
Ja hoor, dat is ruim voldoende!

3 maanden geleden

Reactie op deemvd

Ik ben van plan om borstvoeding te geven. Ik heb voor de zekerheid 1 fles v ...
Voorlopig wel.

3 maanden geleden

Reactie op sanniew

Wassen jullie ook de knuffels?
Voor de bevalling wel. Na de kraamtijd, als ze iets krijgen van iemand, ben ik daar opeens veel minder strikt mee 😅. Ik probeer wel regelmatig knuffels mee te wassen, maar ja met een favoriete knuffel is dat ook een hele onderneming 🤐

3 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Dit topic is al lang niet gebruikt zie ik maar ik heb toch even een vraag. ...
Ik heb Persil sensitive gebruikt, geen wasverzachter.

3 maanden geleden

Hi dames, ik heb sinds dit weekend last van pijnlijke (brandende) steken in mn rechterborst. Een klein beetje druk erop lijkt wel te beetje helpen maar verder heb ik geen idee. Iemand die dit herkent, weet of dit normaal is of misschien tips heeft? Thanks alvast

3 maanden geleden

Reactie op deemvd

Ik ben van plan om borstvoeding te geven. Ik heb voor de zekerheid 1 fles v ...
Heb precies hetzelfde in huis. Indien nodig heb je gauw genoeg bijgehaald denk ik dan.

3 maanden geleden

Hebben anderen al ervaring met een arm/enkelbandje voor een baby? Omdat we twee meisjes krijgen ben ik doooooodsbang voor verwisseling en ik koop liever een mooi zilveren armbandje zoals op de foto (zonder bedels) met naam of beginletter dan iets van nagellak of de een altijd in het groen ander altijd roze of iets dergelijks.. Maar ik vraag me af of het gevaarlijk kan zijn.

3 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Hebben anderen al ervaring met een arm/enkelbandje voor een baby? Omdat we ...
Ik heb voor altijd dochters zo'n armbandje gedaan/gehad na de geboorte. Zonder losse bedels, alleen met naam.

3 maanden geleden

Reactie op Raeven

Ik heb voor altijd dochters zo'n armbandje gedaan/gehad na de geboorte. Zon ...
Wij hebben er ook al eentje klaarliggen ☺️😍

3 maanden geleden

Hoe veel grote onderbroeken halen jullie in huis? En welke onderbroeken vinden jullie fijn?

3 maanden geleden

Reactie op deemvd

Hoe veel grote onderbroeken halen jullie in huis? En welke onderbroeken vin ...
Heb een 5pack gehaald bij de h&m met mega's bij het positieondergoed. en zag dat ik sowieso nog 3 soort boxershorts heb liggen van de hema. Kijk het even aan. Bijbestellen gaat zo, maar mss is mijn gewone ondergoed ook wel geschikt. Ben geen string fan. 😊 maar gewoon hipster met kant van de h&m.