1204 Reacties

vorig jaar

M’n dochtertje van 6,5 maand kan af en toe echt nog lekker knoeien tijdens de fles.. dst het wat langs dr mondje loopt. Iemand tips!?😊🙈

vorig jaar

Reactie op Michelle1998!

M’n dochtertje van 6,5 maand kan af en toe echt nog lekker knoeien tijdens ...
Kleinere speen?

vorig jaar

Kleinere speen?
Dan raakt ze helemaal gefrustreerd dat t dr te lang duurt🙈

vorig jaar

Reactie op Michelle1998!

Aan het einde? Onze vertelt zo dat ie echt niet meer hoeft.

vorig jaar

Reactie op roosjaaa

Aan het einde? Onze vertelt zo dat ie echt niet meer hoeft.
Uhm ja wel aan het einde vaak idd.. maar als ik dan de fles weghaal trekt ze hem terug en weet ze niet hoe vlug die fles in dr mond moet😂 alsof ze nooit te eten krijgt🤡

vorig jaar

Reactie op Michelle1998!

Uhm ja wel aan het einde vaak idd.. maar als ik dan de fles weghaal trekt z ...
Hahahhaha oh dat klinkt dan idd wel anders. 🤣 Die van ons duwt em dan mrt z'n tong overduidelijk eruit. Erg fijn als ie pas 60ml op heeft soms😅

vorig jaar

Reactie op Michelle1998!

Hier ook wel, stoffen slabbetje om doen tijdens voeden

vorig jaar

Meer kindjes die nog in de achteruit stand zitten? Dus tijgeren maar dan voornamelijk achteruit duwen🫣🤷

vorig jaar

Reactie op Roos Anne

Meer kindjes die nog in de achteruit stand zitten? Dus tijgeren maar dan vo ...
Haha ja! Hier ook af en toe. Of heletijd op zijn rug de billen omhoog gooien en gaat dan zo heel de kamer door, of ronddraaiende en rollend op zijn buik.

vorig jaar

Reactie op gby90

Haha ja! Hier ook af en toe. Of heletijd op zijn rug de billen omhoog gooie ...
Ja planking en ze komt heel hoog ook ik weet even niet hoe ik het uit moet leggen. Knieën er soms onder. Ik ben benieuwd 😅

vorig jaar

Reactie op Roos Anne

Ja planking en ze komt heel hoog ook ik weet even niet hoe ik het uit moet ...
Zal vast heel snel gaan nu!

vorig jaar

In de nacht niet meer doorslapen vanaf 3 uur wakker en dan nog wel borstvoeding krijgen maar wilt niet meer slapen, wat kan ik er aan doen?

vorig jaar

Herkent iemand het dat als je baby druk zet, -denk aan poepen, huilen etc- jullie baby blauwe benen krijgt!? Het is zo een akelig gezicht, ben er écht niet gerust op.. Slagader in de lies en longen zijn al geluisterd en waren goed, maar ik maak me echt enorm zorgen.

vorig jaar

Reactie op anneemke

In de nacht niet meer doorslapen vanaf 3 uur wakker en dan nog wel borstvoe ...
Laten gaan. Zolang het niet huilen is gewoon in de kamer laten zo min mogelijk aandacht aangeven. Ik zet de babyfoon uit. Überhaupt niet echt nodig hoor maar ik vind het zelf soms prettig. Nu ze met 6 maand wat meer onrustig is in de nacht word ik wakker van de geluiden dus dan zet ik de babyfoon uit. Ik hoor haar wel huilen als er echt iets is.

vorig jaar

Herkent iemand het dat als je baby druk zet, -denk aan poepen, huilen etc- ...
Update; morgen huisarts.

vorig jaar

Iemand een goede tip hoe je in de wandelwagen de benen van je kindje uit de zon kan houden? We hebben een fantastische mooie zonnekap, maar al is die megalaag die benen komen in de zon.

vorig jaar

Reactie op roosjaaa

Iemand een goede tip hoe je in de wandelwagen de benen van je kindje uit de ...
Dooky heb ik! Ideaal met van die speel ringetjes

vorig jaar

Reactie op roosjaaa

Iemand een goede tip hoe je in de wandelwagen de benen van je kindje uit de ...
Wij hebben ook een parasol gekocht van Dooky. Deze kun je makkelijk vastmaken aan de stang en precies zo draaien dat deze de zon tegen houdt. Ideaal! Ook voor op vakantie!

vorig jaar

Iemand nog een tip voor doorkomende tandjes? Ik smeer al dentinox op dr tandvlees en ze krijgt een overdosis aan knuffels🥰 Vind t zooo zielig.. ze heeft er echt zoveel last van.. Krijsen, krijsen en nog eens krijsen.. Als ik de pijn toch eens van dr over kon nemen 😢

vorig jaar

Reactie op Michelle1998!

Iemand nog een tip voor doorkomende tandjes? Ik smeer al dentinox op dr tan ...
- bijtring gevuld met water uit de koelkast/ vriezer - tandvlees poetsen met tandenborsteltje - paracetamol als je kleintje er echt last van heeft.