17 Reacties

2 jaar geleden

Vgz kan ook online ! Heb hem zelfs al binnen komt 90 dagen voor bevalling binnen

2 jaar geleden

Hier zilveren kruis ook al aangevraagd en ontvangen 😊

2 jaar geleden

Bij cz moest k hem met 17 weken al aanvragen wegens mogelijke drukte en lange wachttijden. en had m binnen 2 weken binnen.

2 jaar geleden

Cz kan ook, heb em al binnen

2 jaar geleden

Ik heb m ook al lang op zolder staan.

2 jaar geleden

Mensen bij asr die ook melding krijgen geen recht op? Pff betaal 141 euro per maand.

vorig jaar

Reactie op Loutje90

Mensen bij asr die ook melding krijgen geen recht op? Pff betaal 141 euro p ...
Jep! Aanvullend verzekerd, maar niet aanvullend genoeg blijkbaar 😒

vorig jaar

Reactie op Loutje90

Ik heb het pakket wel gekregen. Basisverzekering + aanvulling start

vorig jaar

Hier Zilveren Kruis, al aangevraagd en inmiddels vorige week mail gekregen dat ik het binnen twee weken in huis heb! ☺️

vorig jaar

Reactie op Loutje90

Ik zit bij vgzbewuzt en heb hem ook zelf moeten betalen. Was maar 23 euro ofzo dus dat valt wel mee
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Reactie op Sproet

Hier Zilveren Kruis, al aangevraagd en inmiddels vorige week mail gekregen ...
Yes kreeg die ook vorige week🤣

vorig jaar

Zou je ook een kraampakket kunnen aanvragen in het nieuwe jaar, bij een nieuwe verzekeraar die het wel vergoed? Dit is dan wel te laat, maar volgens mij krijg je het pakket uiteindelijk best snel toch?

Reactie op Fgas

Zou je ook een kraampakket kunnen aanvragen in het nieuwe jaar, bij een nie ...
Zou kunnen! Je kan een pakket last minute ook nog zelf kopen op internet voor 29,95 en misschien zijn ze zelfs nog goedkoper te vinden.

vorig jaar

Reactie op Fgas

Ga ik ook doen

vorig jaar

Reactie op Fgas

Bij Zilveren Kruis wordt wel aangegeven dat er soms twee maanden levertijd op zit. Ze raden daarom aan om eerder te bestellen (minimaal 90 dagen eerder), zodat je er zeker van bent dat het op tijd is. Maar ze gaven ook aan dat als je pas later bestelt, dat ze hun best doen het op tijd te leveren. Maar dan kan je hen daarop niet aanspreken zegmaar. Omdat ze dat al duidelijk hebben aangegeven.