11 Reacties

4 maanden geleden

Ja, herkenbaar. Hier had het met sprong 4 te maken. Iedere sprong komen de krampjes weer even terug bij haar. Kan het daar misschien aan liggen?

4 maanden geleden

Hier helaas ook weer ellende we gaan woensdag naar de kinderarts , drinkt weinig huilt veel en elk windje doet zeer we denken zelf koemelk allergie of lichte vorm consultatie bureau heeft ons doorverwezen want is niet te doen dit

4 maanden geleden

Reactie op melis2024

Hier helaas ook weer ellende we gaan woensdag naar de kinderarts , drinkt w ...
Oh no! Laat me weten hoe het is gegaan bij de kinderarts! Ik durf juist hierom nog niet beginnen aan hapjes:(

4 maanden geleden

Reactie op Rossie1509

Oh no! Laat me weten hoe het is gegaan bij de kinderarts! Ik durf juist hie ...
De hapjes gaan juist goed das het probleem niet appel en peer gaat echt super maar heb ook weer andere soort nexium gekregen en das de boosdoener ook dus nu steeds obstipatie

4 maanden geleden

Ja! Ik dacht sprong 4. Onrustiger drinken dus meer krampjes . Begint nu met 18 weken weer wat af te nemen

4 maanden geleden

Reactie op Eijs

Ja, herkenbaar. Hier had het met sprong 4 te maken. Iedere sprong komen de ...
Ze zit wel in sprong 4 volgens oei ik groei app en slaapt zooooooo slecht en is zo humeurig .. had daar nog niet bij stil gestaan dat het ook daaraan kon liggen! X

4 maanden geleden

Reactie op melis2024

De hapjes gaan juist goed das het probleem niet appel en peer gaat echt sup ...
Ach zo sneu!!! En hoe gaat het met zijn Reflux?

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ja! Ik dacht sprong 4. Onrustiger drinken dus meer krampjes . Begint nu met ...
Wat fijn dat het beter gaat.. gaat het slapen ook beter na sprong 4???😅😅😅😅 *helup*

4 maanden geleden

Reactie op Rossie1509

Wat fijn dat het beter gaat.. gaat het slapen ook beter na sprong 4???😅😅� ...
Ben er nog niet helemaal uit geloof ik maar lijkt ook de betere kant op te gaan!

4 maanden geleden

Reactie op Rossie1509

Ach zo sneu!!! En hoe gaat het met zijn Reflux?
Met de reflux ging het goed tot we overstapte op andere voeding omdat hij geen voldoening had met omneo , dus nu weer terug op nexium maar heb gelezen dat reflux ook een oorzaak van een allergie kan zijn dus wil het uitsluiten roep al van begin dat hij misschien een allergie heeft of een lichte vorm

4 maanden geleden

Reactie op melis2024

Met de reflux ging het goed tot we overstapte op andere voeding omdat hij g ...
Wat naar zeg! Wanneer is je afspraak bij de arts en laat me weten hoe t afloopt!!