17 Reacties

2 jaar geleden

Volgens de app zwangerhap mag je beide kruiden hebben

2 jaar geleden

Reactie op Astridd86

Volgens de app zwangerhap mag je beide kruiden hebben
Die gebruik ik ook maar in de app zie je niet welke niet mag. Maar de app is ook vertrouwbaar toch dus zou mij geen zorgen moeten maken. Ik las op internet fenegriek mag niet nootmuskaat en van een ander hoorde ik kaneel. Dat het bepaalde gifstoffen heeft

2 jaar geleden

1* kan meestal geen kwaad zolang het met mate is. Je mag wel maar een half stuk appeltaart per dag 馃槶

2 jaar geleden

Ik eet wel masala, maar geen ras el hanout (:

2 jaar geleden

Reactie op Yajie

Ik eet wel masala, maar geen ras el hanout (:
Ras el hanout ook niet voor zwangerschap?

2 jaar geleden

Volgens mij mag je alle specerijen en kruiden hebben. Ik eet alles gewoon en check bij twijfel de app Zwangerhap. Is van het Voedingscentrum, dus dat zal allemaal best kloppen.

2 jaar geleden

Ik zit hier soms echt met grote vraagtekens op dit forum te lezen. Waarom zou je deze kruiden niet mogen? Een half stukje appeltaart? Waar halen jullie dit toch vandaan?

2 jaar geleden

Reactie op HoneyTouch

Ik zit hier soms echt met grote vraagtekens op dit forum te lezen. Waarom z ...
Wist je niet dat je geen kaneel en venkelgroene moet drinken in de zwangerschap?

2 jaar geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Wist je niet dat je geen kaneel en venkelgroene moet drinken in de zwangers ...
Ik denk dat je het over thee hebt? Maar dat was jouw vraag toch niet, die ging over kruiden, met als voorbeeld in de Couscous. Je mag iedere kruiden, maar nooit teveel (dan heb je het echt over potjes in de week). P.s.: Is er iemand die uberhaupt kaneel of venkelthee drinkt 馃ぃ

2 jaar geleden

Ik vind de zwangerhap tav kaneel onduidelijk. In eerste instantie lijkt het ok茅, als je er op klikt blijkt het toch met mate. Een geel icoontje was beter geweest. Ik at elke dag kaneel in de havermout. Daar ben ik mee gestopt. Doe er nu af en toe een heel klein beetje in. Bij een kruidenmix zou ik de ingredi毛ntenlijst bekijken. Als die er niet is met mate gebruiken (niet heel veel en/of iedere dag).

2 jaar geleden

Reactie op HoneyTouch

Ik denk dat je het over thee hebt? Maar dat was jouw vraag toch niet, die g ...
Ik drink graag venkelthee hahah, alleen nu dan even niet 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Ras el hanout ook niet voor zwangerschap?
Ik at het wel ervoor, maar tijdens niet.

2 jaar geleden

Ik kreeg deze een aantal weken geleden doorgestuurd: https://img2.24baby.nl/2023/06/Voeding-tijdens-je-zwangerschap.pdf Vond het wel interessant om door te lezen! Staat ook stukje over kruiden en specerijen :)

2 jaar geleden

Reactie op HoneyTouch

Ik denk dat je het over thee hebt? Maar dat was jouw vraag toch niet, die g ...
kaneel thee is de enige thee die ik heel graag drink 鈽猴笍

2 jaar geleden

Je zou ook moeten uitkijken met basilicum en (zwarte) peper. Er staat in de ZwangerHap dat je het enkel moet gebruiken om eten mee te kruiden.. Wat dachten ze dan? Dat ik een zak peperkorrels weg kaan als m&ms 馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op eefje2024

Je zou ook moeten uitkijken met basilicum en (zwarte) peper. Er staat in de ...
Met al die bijzondere cravings in het cravings topic kijk ik nergens meer van op馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Isabel_90

Met al die bijzondere cravings in het cravings topic kijk ik nergens meer v ...
True馃槀