523 Reacties

2 jaar geleden

Je kan het pas 6 weken voor de uitgerekende datum ophalen. Ik had daar ook al last van

2 jaar geleden

Reactie op BeverlyMartha

Je kan het pas 6 weken voor de uitgerekende datum ophalen. Ik had daar ook ...
Ah vandaar dat stond er niet bij in de mail maar dat verklaart waarom het niet lukt haha

2 jaar geleden

Ik heb hem al lang op gehaald. Ik denk dat je hiervoor even langs de winkel moet gaan. Hoor meerdere die een foutmelding krijgen. Wellicht kunnen ze je daar helpen? Ik heb hem opgehaald in de 15e week opgehaald.

2 jaar geleden

Hoe vragen jullie deze aan dan? Wanneer ik hem toevoeg aan het winkelmandje kost hij bij mij gewoon geld...

2 jaar geleden

Reactie op Niesje xx

Ik heb hem al lang op gehaald. Ik denk dat je hiervoor even langs de winkel ...
Ik denk dat je de baby tas bedoeld? Die heb ik inderdaad ook al opgehaald maar dit is een box ter waarde van 60 euro

2 jaar geleden

Ik krijg het ook niet voor elkaar. Het is een nieuwe box niet de box die je in de winkel ophaalt. Kreeg een mail dat het nu een andere voordeeltas is maar krijg hem helemaal niet in mn mandje

2 jaar geleden

Reactie op Niesje xx

Ik heb hem al lang op gehaald. Ik denk dat je hiervoor even langs de winkel ...
Heb jij het niet over de babymamatas? Die kon je namelijk idd direct ophalen na het aanvragen , stond dan op je kaart geregistreerd.. maar Kruidvat heeft nu iets nieuws, de babybox en dat gaat op een andere manier 😊

2 jaar geleden

Reactie op Astridd86

Ik denk dat je de baby tas bedoeld? Die heb ik inderdaad ook al opgehaald m ...
Ohw oké ja ik las net idd de mail die ik vanmorgen binnenkreeg. En ik kan hem ook niet toevoegen. Dan zegt die dat ik over een half uur weer moet proberen

2 jaar geleden

Reactie op Astridd86

Ik denk dat je de baby tas bedoeld? Die heb ik inderdaad ook al opgehaald m ...
Oooh dat wist ik niet, zou eens even kijken!

2 jaar geleden

Reactie op Joy91

Hoe vragen jullie deze aan dan? Wanneer ik hem toevoeg aan het winkelmandje ...
Bij mij ook ja! Er staat als je ingelogd bent met je voordeelkaart de korting automatisch verrekend wordt maar dat gebeurt bij mij niet..

2 jaar geleden

Ik heb m al lang geleden opgehaald. Volgens mij hoef je alleen maar de uitgerekende datum via de website aan je profiel toe te voegen en daarna kan je gewoon naar de winkel gaan. Ik heb t aan een medewerkster gevraagd en die heeft alle producten gepakt

2 jaar geleden

Reactie op Mommy-to-be90

Ik heb m al lang geleden opgehaald. Volgens mij hoef je alleen maar de uitg ...
Dit dacht ik ook maar er is een nieuwe box twv van 60 euro. Deze toevoegen lukt indd niet!

2 jaar geleden

Reactie op Yvvv×

Bij mij ook ja! Er staat als je ingelogd bent met je voordeelkaart de korti ...
Bij mij dus ook niet. En kan de box niet eens toevoegen aan mijn winkelwagen

2 jaar geleden

Ik krijg de box ook niet toegevoegd :(

2 jaar geleden

Waardeloos hè, het lukt hier ook niet. Ik vermoed dat we met te veel tegelijkertijd proberen aan te vragen. Ik probeer het van de week ofzo nog wel een keer. Kreeg deze eerst niet toegevoegd en vervolgens zit die in mijn mandje en kost die €60… ook niet de bedoeling.

2 jaar geleden

Ik heb een nieuw account aangemaakt. Hierdoor is t mij zojuist gelukt, heb 1 cent betaald. Wellicht een optie om voor jullie te proberen?:)

2 jaar geleden

Misschien dat het lukt via de kruidvat app?

2 jaar geleden

Reactie op Niesje xx

Ik heb een nieuw account aangemaakt. Hierdoor is t mij zojuist gelukt, heb ...
Werkt bij mij ook niet helaas

2 jaar geleden

Er is hier al een topic over! Is sinds vandaag nieuw dus denk dat het systeem nog niet goed werkt 😊 Al krijg je hem wel in je winkelwagen moet je nu nog €60 afrekenen. Dus idd denk even geduld tot ze het er goed in hebben staan!

2 jaar geleden

Net nogmaals geprobeerd en het is gelukt, meteen ook even gebruik gemaakt van de textiel 1+1 gratis actie. Even wat XL hydrofiele doeken ingeslagen 😇