13 Reacties
6 dagen geleden
Als je 12kg is en nu luiers vanaf 16kg aan heeft zou ik eerder denken terug naar een kleinere maat. Want kan ook een teken zijn dat ze nog te groot zijn
6 dagen geleden
Huuuuh waarom maat 6?
En heb je broekjes of gewone plak?
Zeker broekjes lekken veel sneller door als ze te groot zijn kwam ik achter. Mijn 12-kilo dame zit in pamper night pants maat 4 of 5. Mijn 14-kilo dame in 6.
Dat is voor de nacht, overdag zitten ze nu beide in AH huismerk maat 5.
Verder heb ik ontdekt dat ze bij ons door ging lekken toen de romper te strak zat, dat zou je nog kunnen checken. Pas toen ik de romper los deed & geen pyjamabroek aan, lekte ze niet meer door s nachts 😅 overdag geen problemen met lekken gehad..
6 dagen geleden
Reactie op Anoukkk013
Als je 12kg is en nu luiers vanaf 16kg aan heeft zou ik eerder denken terug ...
Ik ben naar deze maat gegaan omdat maat 5 ook lekte 🤷♀️🤷♀️
6 dagen geleden
Reactie op dropmentos
Huuuuh waarom maat 6?
En heb je broekjes of gewone plak?
Zeker broekjes lek ...
Ik ben naar maat 6 gegaan omdat maat 5 ook lekte..
6 dagen geleden
Reactie op prettydutchie
Je zegt zelf dat ze 12 kilo is en dat de luiers vanaf 16 kilo zijn 😜
Klopt, maar bij een kleinere maat lekte ze ook door 🤔🤷♀️
6 dagen geleden
Reactie op BehulpzameVuurvlieg977638
Ik ben naar deze maat gegaan omdat maat 5 ook lekte 🤷♀️🤷♀️
Wij hadden ook kruidvat maar sinds de verbetering van vorig jaar ook alleen maar problemen. Gebruik nu pampers premium protection en echt 100x beter. Ze ruikt ook veel minder als ze echt volle luier heeft
6 dagen geleden
Overdag kruidvat maat 5+ (zelfde maat als 5 qua omvang alleen neemt meer vocht op) en snachts 6 met een maandverbandje aan de kant van haar buik.. ze is een buikslaper en was sochtends altijd nat.. sinds het maandverbandje geen last meer van. Wat het ook kan zijn is een te strakke romper. Onze dochter zit nu qua kleding in 92 en romper 86/92 van de zeeman lekte ze ook steeds door. Draagt nu de 98/104 en dan overdag de kleinste stand en snachts de grootste zodat ze luier ruimte heeft om te groeien en lekt eigenlijk bijna nooit meer door (behalve als we net te lang wachten of wanneer ze van de opvang komt en daar maat 4 aan krijgt)
5 dagen geleden
Reactie op Anoukkk013
Wij hadden ook kruidvat maar sinds de verbetering van vorig jaar ook alleen ...
Ja dit heb ik ook! Toevallig net weer eens een pak kruidvat gehaald om het een kans te geven, maar toen had ik ineens weer lekkage en giga rode billen.
Back to AH.