14 Reacties

2 jaar geleden

Ben zelf nagelstyliste en zou niet weten waarom je geen acryl nagels zou kunnen na de bevalling haha Gewoon lekker doen, meeste doen ze wel idd korter zo rond die periode maar als je het al jaren hebt ben je er zo gewend aan

2 jaar geleden

Als je nagels wilt zetten denk dan aan het praktische Kort, rond/ovaal, makkelijk te onderhouden Denk aan het verschonen van luiers etc, mocht je lange nagels hebben of scherpe kan je je kindje er pijn mee doen. Lijkt me niet erg handig. Zelf houd ik mijn nagels gewoon bij zodat ze ook niet kunnen scheuren oid door het verdunnen van de nagels dadelijk na de bevalling

2 jaar geleden

+ je eigen nagels zijn vaak scherper dan acryl nagels klinkt raar maar echt waar
Ik heb zelf ook gelnagels en ze korter later doen in een ronde vorm zodat ze niet scherp zijn voor de kleine en ik er zelf aan kan wennen. Ik blijf dit ook doen na de bevalling omdat het voor mezelf even wat me-time is

2 jaar geleden

Mijn natuurlijke nagels zijn dun dus vlijmscherp. Ik ben zelf nagelstyliste dus ik knip ze wel kort maar wel gewoon een gellakje erop :)

2 jaar geleden

Ik heb gellak met versteviging en dat blijf ik gewoon doen, zijn korte nagels.

2 jaar geleden

Heb jaren acryl gehad en is niks mis mee! Waarschijnlijk ben je met korte nagels een stuk onhandiger gezien je lang bent gewend😂!

2 jaar geleden

Ik zou er niet aan moeten denken na de bevalling, maar ik zou er nu ook niet mee kunnen functioneren 🤣 Het ziet er zo onpraktisch uit (maar wel mooi!!)

2 jaar geleden

Reactie op Daisyleeuwarden1981

Ik heb gellak met versteviging en dat blijf ik gewoon doen, zijn korte nage ...
Maar ik kan dan ook niet wachten om weer naar mijn Botox arts te gaan na de bevalling hahaha 😅😅😅 ik blijf dat soort dingen wel doen hoor haha

2 jaar geleden

Als je een midden weg wilt kun je ook Biab op je eigen nagels doen. is wel zonder verlenging maar wel steviger dan alleen een gellakje

2 jaar geleden

Ik heb ze toen ik ongeveer 8 weken zwanger was voor het laatst laten doen en ze helemaal uit laten groeien… zijn al best een tijdje volledig uitgegroeid gelukkig. Ik wil wel weer aan de gelnagels maar ik denk pas als mijn zoontje straks een jaar of 1 is.. mijn ervaring is nu dat baby’s vaak op je vingers willen sabbelen oid en dan leken me de chemische stoffen van gel/acryl/lak niet zo gezond (geen idee of dat zo is, niet opgezocht). En moet zeggen dat ik het nu ook wel lekker vind er niet iedere 3 weken naartoe te hoeven en dalijk als de baby er is die verplichting even niet te hebben 🥲

2 jaar geleden

Voor nu en ff erna lekker kort en gewoon nagellak op denk ik. Ik zet wel zelf biab, maar geen zin in bij mezelf nu.. had ze sws nooit lang eigenlijk. Hou sws meer van kort vind ik netter staan. Ieder zn ding haha. Zet het wel weer wanneer ik er zin in heb geen flauw idee wanneer weer

2 jaar geleden

Hmm ja inderdaad het feit dat het toch een beetje een bacteriënnest wordt onder je nagels en baby erop sabbelt. Maar goed helemaal niks is eigenlijk geen optie want mijn nagels scheuren altijd enorm ver in dus dat schiet ook niet op! Denk dat ik ook voor de gellak ga zonder verlenging

2 jaar geleden

Waarom zou het niet meer mogen na de bevalling? 🫣 ik was eigenlijk van plan om ze gewoon kort te doen, maar wel te behouden haha