9 Reacties
14 dagen geleden
Ja hier wordt ze dus ook ‘s nachts wakker en geen idee of het van de kou is of geborgenheid, ze heeft de winterslaapzak van puckababy al aan maar ze ligt vaak onderin
14 dagen geleden
Ik leg mijn dochter ook een deken over als ik zelf naar bed ga. Die stop ik dan strak in.
Ze slaapt ook al in puckababy winterslaapzak. Maar koelt ‘s nachts toch nog flink af.
Ik doe hem tot onder haar oksels, dan kan ze de deken wel aftrappen maar niet over zich heen krijgen 😊
14 dagen geleden
Ik doe haar een lakentje over, maar dat is voor de sier dat het lijkt dat ik haar lekker in stop😂 als wij gaan slapen ligt ze er al niet meer onder en smorgens ligt ze boven in en omgekeerd in haar bed.
13 dagen geleden
Het wordt afgeraden als ze kunnen rollen/kruipen/tijgeren (zou je even moeten nazoeken). Rond een jaar of 2 kan je met een echt dekbed starten. Ik denk dat je zelf ook ziet en aanvoelt of je dochtertje veel beweegt of juist heel stil ligt. Mogelijk dat je het dan kan overwegen, zelf zou ik daar niet voor kiezen, maar dan eerder voor een kleiner ledikant van de kringloop oid tijdelijk kiezen. Of eventueel een knuffel of doekje dat naar jou ruikt als je het idee hebt dat dat zou kunnen helpen?