9 Reacties

14 dagen geleden

Hier ligt ons zoontje ook onder een nunki lakentje met deken en een slaapzak, het is echt een koukleumpje en zonder werd hij snachts wakker. Het is wel vrij koud bij ons thuis snachts

14 dagen geleden

Ja hier wordt ze dus ook ‘s nachts wakker en geen idee of het van de kou is of geborgenheid, ze heeft de winterslaapzak van puckababy al aan maar ze ligt vaak onderin

14 dagen geleden

Reactie op Mamasincefebruari

Ja hier wordt ze dus ook ‘s nachts wakker en geen idee of het van de kou is ...
Je kunt het altijd eens proberen en kijken of ze dan niet wakker wordt. Gewoon dekentje goed strak omdoen zodat ze er niet onder kunnen kruipen

14 dagen geleden

Ik leg mijn dochter ook een deken over als ik zelf naar bed ga. Die stop ik dan strak in. Ze slaapt ook al in puckababy winterslaapzak. Maar koelt ‘s nachts toch nog flink af. Ik doe hem tot onder haar oksels, dan kan ze de deken wel aftrappen maar niet over zich heen krijgen 😊

14 dagen geleden

Ik doe haar een lakentje over, maar dat is voor de sier dat het lijkt dat ik haar lekker in stop😂 als wij gaan slapen ligt ze er al niet meer onder en smorgens ligt ze boven in en omgekeerd in haar bed.

13 dagen geleden

Reactie op elinemoom

Hier ligt ons zoontje ook onder een nunki lakentje met deken en een slaapza ...
Hoe doe je dat want de deken op het nunki lakentje kan toch nooit vast liggen? Ik denk dat ze dat zo los trapt...

13 dagen geleden

Reactie op Roos Anne

Hoe doe je dat want de deken op het nunki lakentje kan toch nooit vast ligg ...
Gewoon het lakentje onder het matras, we hebben een vrij lange deken die ik overdwars doe, die krijgt hij niet zomaar los

13 dagen geleden

Hier ook een sebra bedje maar zoontje gaat inmiddels het hele bed door. Zoekt vaak met zn hoofd een hoek van het bed op. Onze dochter deed dat ook altijd in haar sebra bedje. Misschien inderdaad voor de geborgenheid. Hij ligt er pas net 3 weekjes in na de cosleeper

13 dagen geleden

Het wordt afgeraden als ze kunnen rollen/kruipen/tijgeren (zou je even moeten nazoeken). Rond een jaar of 2 kan je met een echt dekbed starten. Ik denk dat je zelf ook ziet en aanvoelt of je dochtertje veel beweegt of juist heel stil ligt. Mogelijk dat je het dan kan overwegen, zelf zou ik daar niet voor kiezen, maar dan eerder voor een kleiner ledikant van de kringloop oid tijdelijk kiezen. Of eventueel een knuffel of doekje dat naar jou ruikt als je het idee hebt dat dat zou kunnen helpen?