19 Reacties
2 jaar geleden
Ik vind zelf leggings lekkerder zitten. Een panty knelt toch meer bij mij haha. Ik heb zelf deze in mijn vorige zwangerschap gehad en nu toevallig weer gekocht. Deze zitten bij mij prima en lekker hoog! Knelt niet af. https://www.zalando.nl/mamalicious-mlemma-long-2-pack-legging-black-m6429b09z-q12.html van Panty's zijn die van de Hema ook prima!
2 jaar geleden
H&M heeft leuke zwangerschap Maillots, reviews zijn wisselend. Ben nog aan het nadenken om ze aan te schaffen. Denk dat een maillot net ff lekkerder is qua warmte dan een panty of legging
2 jaar geleden
Ik heb de mama maillots van de h&m, die zijn voorlopig warm genoeg en blijven goed zitten, vallen wel wat klein. Verder heb ik de mama superzachte legging, die stof is lekker dik dus schijnt niet door kan eventueel zelfs door als broek.
Verder heb ik de legging van Carriwell omdat die veel steun geeft. En een flared noppies broek, ik vind het meer een legging omdat je daar alle putjes en rolletjes doorheen kan zien, maar hij is wel super zacht.
Als het echt koud wordt ga ik ook voor leggings met fleece of teddy voering.
2 jaar geleden
Ik ben team panty’s 🫣 eerst een maatje groter van de panty’s die ik altijd heb (van de hema, ladder resist, sowieso ook een aanrader). Voor later de zwangerschaps panty van de hema. Heb je in zwart en met een leuk stipje.
2 jaar geleden
Ik heb de maillots van de Prenatal! Ik had eerst panty's van de Prenatal maar die gingen bij mij snel stuk steeds
2 jaar geleden
Ik koop ook HEMA panty’s, wel een paar maten groter en heel voorzichtig aantrekken! Ik vind panty’s sowieso al heel prettig met een rokje en leuke laarzen. Dus nu koop ik lekker ruime rokjes en panty’s, want de zwangerschapskleding vind ik niet echt leuk tot nu toe.
2 jaar geleden
Ik heb panty’s van de Hema en prenatal gekocht maar die van de action blijven het fijnste, mooiste en goedkoopste! Ik heb altijd 40 denier
2 jaar geleden
Reactie op Daisyleeuwarden1981
Ik koop ook HEMA panty’s, wel een paar maten groter en heel voorzichtig aan ...
Oh ik dacht dat het aan mij lag, maar ik neem bij de Hema altijd 2 maten groter 😂😂
2 jaar geleden
Ik vond panty's altijd al verschrikkelijk. Draag altijd leggings. Sommige ervan passen nog. Ik heb er eentje (een gladde) van de Prénatal zit jeukt een heel klein beetje maar valt mee. Alleen strakke rokjes kruipen erdoor omhoog. En heb er eentje van Noppies en die zit super lekker!
Maar 2 is niet genoeg dus ik zoek nog verder.