8 Reacties
21 dagen geleden
Ik heb 2 keizersnede gehad 1tje in 2021 en de 2e in februari 2024.
Heb ook het wel bekende afdakje, die had ik al na de eerste en is nooit weg getrokken. Na de 2e keizersnede zit die er nog maar is niet erger vergeleken met de 1e. Ik denk bij mij zelf dat die blijft.
20 dagen geleden
Reactie op Baby-2021|
Heb oo ...
Dus oplossing? Opnieuw zwanger raken om alles recht te trekken haha 😆
20 dagen geleden
Reactie op Sbeer88
Ik heb dat ook en wil beginnen met cuppen :-)
Wat houdt dat in? Benieuwd..
20 dagen geleden
Reactie op Baby-2021|
Heb oo ...
Ik heb hetzelfde! Ook in 2021 en februari 24 en is altijd zo gebleven. Heel vervelend en ik ben er super onzeker door geworden (in bikini bijvoorbeeld). Ik heb 2 prachtige kinderen dus het was het waard denk ik nu maar... 😬
20 dagen geleden
Ik heb het niet alleen door de keizersnede na de tweede natuurlijke bevalling vind ik mijn buik lelijker dan na de keizersnede (2021) ik denk twee keer uitgerekt dus dat blijft meer hangen. Afdakje ja dat heb je dan wel meer na de keizersnede maar daar heb ik zelf weinig problemen mee er is nu eenmaal een kind geboren en ik ga geen hoge verwachtingen nu maken van mijn lichaam. Maar of het anders is na twee bevallingen ja
20 dagen geleden
Flapje niet, meer een soort deuk in een lijnvorm. Maar met bikini aan zie ik dit niet, zit onder m'n broekje.
En daarbij dames... Wat maakt het ook uit! We hebben prachtige kindjes gemaakt, wees trots op de prestatie van je lijf. Ja ik heb een lijnvormige deuk, ja ik heb een litteken van 12-15 cm. Maar ik heb ook een fantastisch kindje en dat is het me allemaal waard 🥰
20 dagen geleden
Lymfedrainage kan ik je echt dik aanraden. Mega pijnlijk, maar, cuppen ook (las ik tussen de comments). Heb het 1x laten doen en zie nu al verschil. Het is ook goed voor je lymfatisch systeem. Zoek het fijne er maar is van op. Ik weet dat trainen zeker ook resultaat kan opleveren, maar niet zo plaatselijk als dus Lymfedrainage massage.