38 Reacties

2 jaar geleden

Vinted? Roep maar wat hoor geen idee ben er nog niet mee bezig 😂

2 jaar geleden

Ik vind de kleren van Noppies en Supermom mooi en van goede kwaliteit. Mamalicious zou ik absoluut nog kopen, lubbert allemaal uit!

2 jaar geleden

Reactie op Atmvh

Ik vind de kleren van Noppies en Supermom mooi en van goede kwaliteit. Mama ...
Niet kopen dus 😅

2 jaar geleden

De flared broeken van Fashion Musthaves zitten lekker met een zwangere buik en ze verkopen daar ook hele leuke overslagjurken die je door de verstelbare overslag de hele zwangerschap kunt dragen. En ik heb via Vinted wat flared zwangerschapsjeans gescoord voor een klein prijsje. Hier kan je allerlei tops op dragen wat je wilt.

2 jaar geleden

Ik heb bij Only een leuke mama lijn gezien!

2 jaar geleden

Bij Zeeman hebben ze online ook positiekleding! Zelf vind ik H&M ook erg fijn!

2 jaar geleden

Ik heb net wat dingen besteld bij h&m en c&a. Nu nog sale!

2 jaar geleden

Ik zag van de week ook sale bij de Prenatal! Zat wel mooie kleding tussen, heb het alleen nog niet nodig haha.

2 jaar geleden

Ik heb veel Flair broeken vorige zwangerschap gehaald. Die kon ik erna ook aan. Oa Cotton Club heeft die. Verder kon ik vooral echt broeken aan pas na week 28. Toen was ik er pas dik genoeg voor 😅😂

2 jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Ik heb veel Flair broeken vorige zwangerschap gehaald. Die kon ik erna ook ...
Haha heerlijk. Wel lekker dat je het dan zo lang kon uitstellen! Bij mij vliegt die buik naar voren waardoor m’n eigen kleding niet lekker meer zit 😂

2 jaar geleden

Reactie op Atmvh

Ik vind de kleren van Noppies en Supermom mooi en van goede kwaliteit. Mama ...
Goed om te weten dat Mamalicious niet goed is! Ik ga eens kijken bij Noppies. Dankjewel!

2 jaar geleden

Ik weet niet waar je woont, maar een paar jaar geleden hadden ze bij de Prenatal winkel in ‘s-Hertogenbosch standaard een sale hok op de eerste verdieping. Het was toen 1 grote bende, maar heb daar wel wat pareltjes gevonden!

2 jaar geleden

Most wanted heeft ook een preggo lijn. Heb er geen ervaring mee hoor

2 jaar geleden

Reactie op elh.elh.

Ik weet niet waar je woont, maar een paar jaar geleden hadden ze bij de Pre ...
In Breda ook.

2 jaar geleden

Ik ben juist wel tevreden over mijn Mamalicious spijkerbroek :) Ze hebben mega sale dus ook alvast een winterjas gescoord

2 jaar geleden

Weten jullie welke merken lengtematen hanteren? Ik heb altijd broeken in lengtemaat 34.

2 jaar geleden

Heb hier broeken van Noppies, sommige hebben n tailleband die je zelf losser/strakker kan maken met knoopjes. Dus hoef je alleen zelfde maat te bestellen als voor de zwangerschap. Mega fijn!

2 jaar geleden

Vinted, Zeeman online, C&A en H&M. Vinted toch wel favoriet, had 4 broekenvoor €10 gescoord

2 jaar geleden

Reactie op Mommytobe2024

Haha heerlijk. Wel lekker dat je het dan zo lang kon uitstellen! Bij mij vl ...
Lekker zitten snap ik. Had ik ook. Geen spijkerbroek toen aan gehad en nu dus ook niet. Maar echte zwangerschapskleding duurde bij de eerste wel ff. Denk nu ook nog wel.