10 Reacties

4 maanden geleden

Gewoon lekker naar de winkel als dat kan en daar passen en kijken wat je goede maat is. De kleding moet jou passen niet andersom ☺️

4 maanden geleden

Vervelend hè? Ik heb een diastase en mijn buik ziet er nog best wel zwanger uit. Ik pas bijna al mijn oude broeken niet, alleen nog broeken met elastiek en broeken die heel laag zitten of heel hoog met veel stretch. Na mijn vorige zwangerschap paste ik op een gegeven moment (ik denk een maand of 3-4) wel bijna al m’n oude kleren meer, maar nu is het 15 weken geleden en pas ik zeker m’n oude broeken dus nog niet. Bij mij zijn broeken met elastiek dé oplossing, maar misschien heb je dat al geprobeerd?

4 maanden geleden

Ja hier! Ben terug op mijn oude gewicht, alleen is mijn lichaam zó anders.. Nu heb ik echt ineens een zwemband in mijn oude broeken, top👎 Ik hoop ook dat het nog beter gaat worden🤞Maar heb voor nu maar andere kleding gekocht..

4 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Ja hier! Ben terug op mijn oude gewicht, alleen is mijn lichaam zó anders. ...
Bij mijn vorige zwangerschap duurde het 2 jaar! Dat gaat het nu denk ik ook wel worden

4 maanden geleden

Ja pff heel irritant! Heb in augustus een bruiloft, pff leuk jurkje ensv is echt drama! Nog 8 kilo te veel.. en nog best wel een buikje!

4 maanden geleden

Heel frustrerend. Ik heb inderdaad ook maar wat nieuwe kleren besteld. Broeken maatje groter en wat blouses waardoor dat diastasebuikje niet zo opvalt.

4 maanden geleden

Hier idem. Broeken die destijds met dit gewicht paste, passen nu na mijn zwangerschap niet meer. Heel verdrietig word ik ervan.

4 maanden geleden

Heel herkenbaar! Weeg nota bene minder dan voor de zwangerschap (beter voor mezelf gaan zorgen sinds ons verassingskindje) maar bepaalde kleren die goed zaten voor de zwangerschap (idd vooral broeken) geven me nu een rollade gevoel 🙃 Ik ben een dag gaan shoppen, vond het erg intens en confronterend.. Maar nu wel weer veel kleren waar ik me tenminste fijn in voel. Ik vond het persoonlijk heel fijn om live te shoppen ipv de frustratie in je eentje met allemaal bestelde kleren (die je dan weer terug moet sturen etc) Wel iemand mee nemen die je kan steunen!! 🙈

4 maanden geleden

Ik pas ook nog niet alles, me benen en buik zijn nog steeds dikker geblevendan voor de bevalling😔 al bijna 4 maanden pp en nog geen verandering

4 maanden geleden

Zelfde! Ik weeg nu 2 kilo meer dan voor ik zwanger werd maar pas niks meer van broeken. Ik zie het allemaal niet zo in de spiegel, maar kleding zegt genoeg....