42 Reacties

één maand geleden

Oh wat leuk! Ik volg even. Heeel handig namelijk

één maand geleden

Vieze poepvlekken afspoelen en dan laten bleken in de zon!

één maand geleden

De romper om hoog klappen tijdens het verschonen, en dan op 1 schoudertje 1 knoopje dicht maken met de handjes en armpjes er in! Gebruik ik nu hij begint te graaien als de gepoept. Vochtig doekje op zijn piemel leggen. Geen golden shower. Met boeren op je boven been zetten. Het kinnetje in je hand laten rusten. En dat met je andere hand rustig de rug ondersteunen tot volledig boeren. Ik leg vaak een spuug doek tussen hand en kin. Dan ligt de spuug tijdens de boer op het doekje.

één maand geleden

Reactie op Ave1995

De romper om hoog klappen tijdens het verschonen, en dan op 1 schoudertje 1 ...
Ik frompel de romper altijd naar binnen zegmaar

één maand geleden

Handig topic, ik volg ook! Handige tip van mij, speentje met speendoek vouwen onder de strap van je draagzak, zodat hij vast blijft hangen en niet op de grond valt als je kindje hem uitspuugt. Oh en hydrofiele doek rollen en tussen je borst en kindje leggen ivm adem ruimte (als je kindje klein is bv).

één maand geleden

Foto van internet maar een ikea trofast bak past precies op de tripp trapp. Handig om luiers, doekjes en spuugdoekjes in te bewaren 👍🏼 De dop van een dr browns smalle halsfles past precies om een bibs speen. Zo heb je er een "hoesje" voor haha

één maand geleden

Nageltjes vijlen met een elektrische nagelvijl!

één maand geleden

Baby in de draagzak wij hebben die van ergo baby beide kindjes vinden dit heerlijk 🥰

één maand geleden

Reactie op Elsie08

Vieze poepvlekken afspoelen en dan laten bleken in de zon!
Goede dat ga ik ook doen morgen ! Zon is mijn laatste redding

één maand geleden

Als je kindje slaapt en je wil hem over leggen in het bedje , leg ik hem tegen een zijligkussen aan maar dan vanaf zijn buik tot voeten . Hij denkt dat hij tegen mij aanslaapt . Zo schrikt hij dus niet wakker en is verplaatsen zo gedaan

één maand geleden

Vingernagels knippen terwijl iemand anders de fles geeft en je baby jouw vinger vast heeft. Dan zit hij/zij (aardig) stil

één maand geleden

Reactie op Skye_

Foto van internet maar een ikea trofast bak past precies op de tripp trapp. ...
Kan dit ook met de kidsmill up?

één maand geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Goede dat ga ik ook doen morgen ! Zon is mijn laatste redding
Ik gebruik citroenzeep voor het wassen even insoppen en 10 minuutjes laten intrekken. Geen vlek te bekennen!

één maand geleden

Reactie op roosjaaa

Kan dit ook met de kidsmill up?
Dat durf ik niet te zeggen!

één maand geleden

Voor de fulltime kolvers: tip van lactatie deskundige. Wanneer je echt echt geen tijd hebt om je kolf apparaat te wassen, Na kolven je kolf apparaat in de koelkast leggen, tot de volgende kolfsessie

één maand geleden

Wanneer je kindje goed zelfstandig kan zitten en je hebt thuis geen bad: een flexibele wasmand! Ook top om bijv. lekker s zomers buiten te badderen. In deze vorm zou je er zelfs nog zo'n badzitje in kunnen zetten 😏👍🏼

één maand geleden

Reactie op Skye_

Foto van internet maar een ikea trofast bak past precies op de tripp trapp. ...
Dit is nog is een life hack😍

één maand geleden

Heel leuk topic! - knip de boterhammen in plaats van ze te snijden, gaat een stuk sneller - als je een draagdoek gebruikt, rol dan een spuugdoekje in het deel waar het nekje zit. Zo heb je extra ondersteuning - doe babysokjes in een wasnetje zodat je die niet kwijt raakt in de wasmachine - mocht je kindje de groente/fruithap wel lekker vinden maar de lepel nog moeilijk vinden, “leg” dan de lepel voorin de mond. Zo slurpen ze het er als het ware af

één maand geleden

Leg je kindje op zn buik in de kinderwagen en zorg dat je kindje naar buiten kan kijken. Ideale tummytime... en zo leuk voor je kindje

één maand geleden

Nog een tip: investeer in een goed "logeerbed" en slaap regelmatig apart, zodat je een goede nacht maakt. (Kan alleen als je flesvoeding geeft btw).