42 Reacties

één maand geleden

Wat een leuk liedje haha! https://www.hema.nl/kind/speelgoed/buitenspeelgoed/watermat-170cm-15810103.html Met het warme weer is dit leuk! Vind een zwembadje nog te eng, zolang ze niet kunnen zitten. Hier kunnen ze lekker op liggen tummy timen in een laagje water. Wel altijd bij blijven natuurlijk, maar denk dat bij ons voor deze zomer deze mat beter werkt dan een zwembadje (Al heb ik die wasmand sowieso al, dus misschien dat als ze kunnen zitten straks!)

één maand geleden

https://www.instagram.com/reel/C9bCSYvucuS/?igsh=M243em9icDhoZHY4 Zag dit voorbijkomen.. zo handig! 🤗

één maand geleden

Een handwaaier bij de Hema kopen om avondeten snel afgekoeld te krijgen, i.p.v. eindeloos blazen.

één maand geleden

Reactie op roosjaaa

Kan dit ook met de kidsmill up?
Nee helaas, net een paar millimeter te breed 😅

één maand geleden

Als je wel een bad hebt in de badkamer. Je baby badje in bad zetten en daarin badderen , scheelt een hoop water. Of inderdaad zo’n wasmand gebruiken. Dit kan pas als baby zelfstandig kan zitten. Maar ja we weten inmiddels allemaal hoe snel de ontwikkeling gaat.

één maand geleden

Ooit gezien, duurt nog heel lang voor onze kleinsten, maar cupcake vormpjes gebruiken. Klein sneetje maken en daar je ijsje door doen. Dan lekt het ijsje niet over je hand/kleding maar vangt het bakje het op.

één maand geleden

Deze ‘soepjes’ van AH niet koken als soep, maar de groenten garen en pureren zonder de bouillon! Lekker makkelijk 😊

één maand geleden

Zonnebrand insmeren met een make up spons

één maand geleden

Reactie op Sproet

Ooit gezien, duurt nog heel lang voor onze kleinsten, maar cupcake vormpjes ...
En is dit met van de siliconen cupcakes vormpjes?

één maand geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

En is dit met van de siliconen cupcakes vormpjes?
Ja inderdaad, papier kan ook maar die moet je dan erna weggooien. Met siliconen kun je die hergebruiken. ☺️

één maand geleden

Iemand ervaring met een Air Layer?

één maand geleden

Reactie op klsc

Iemand ervaring met een Air Layer?
Sorry verkeerde topic

één maand geleden

Reactie op Sproet

Ooit gezien, duurt nog heel lang voor onze kleinsten, maar cupcake vormpjes ...
Wist je dat je hier speciale dingetjes voor hebt ook? Kan het stokje in met een lekbakje en zelfs een soort rietje achtig tuutje om het gelekte ijs op te drinken.

één maand geleden

Reactie op Suusxb

Wist je dat je hier speciale dingetjes voor hebt ook? Kan het stokje in met ...
Klopt maar dan betaal je zo’n 5-6 euro voor een ding terwijl je met siliconen gewoon vier of zes hebt voor 8 euro. 😅

één maand geleden

Reactie op Sproet

Klopt maar dan betaal je zo’n 5-6 euro voor een ding terwijl je met silicon ...
Waren vorige week bij kruidvat in de aanbieding. 4 voor 2,99. Wellicht nu ook nog in winkel!

één maand geleden

Reactie op xKimJ

Waren vorige week bij kruidvat in de aanbieding. 4 voor 2,99. Wellicht nu o ...
Ah beter inderdaad! Hier is het pas nodig over een jaartje denk ik, haha. Maar zal tegen die tijd dan inderdaad de schappen in de gaten houden. 🤩

één maand geleden

Wanneer het ons dochtertje niet lukt om te poepen zetten we haar in de stokke stoel met de newbornset (hier past ze nog net in 🙈). Ik heb de newbornset dan maximaal naar beneden gekantelt staan. Afleiden met een speeltje of speentje erin en 9 vd 10 keer lukt het haar dan wel om te poepen 🙃

één maand geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Wanneer het ons dochtertje niet lukt om te poepen zetten we haar in de stok ...
Haha precies dit hebben wij met de maxicosi. Zodra ze in de maxicosi zit is het raak.

14 dagen geleden

De app “baby daybook”. Je kan veel veel bijhouden wat jij belangrijk vindt. Ik gebruik vooral de poepluiers, temperatuur, haar wassen, wanneer ze pindakaas en ei heeft gegeten en de vitamine D. Je zou de app zelfs kunnen delen met je partner. En de gratis versie heeft helemaal niet veel reclame. Ik gebruik het omdat ik een behoorlijke zeef ben. Speelgoed met een touwtje aan de kinderwagen vast maken. Valt het niet op de grond en als ze straks slim genoeg zijn kunnen ze zelf het speelgoed weer omhoog takelen aan het touwtje.

13 dagen geleden

White noise aan laten staan als je weet dat er bijvoorbeeld storm komt in de nacht. Onze dochter heeft altijd white noise bij het slapen en om 22:00 doe ik het uit. Afgelopen weekend was er dichtbij een tuinfeest met harde muziek en toen liet ik het ook aan staan. Scheelt misschien toch wakker worden. Of bijvoorbeeld op vakantie met andere omgevingsgeluiden.