14 Reacties

2 maanden geleden

Ik zag je filmpje op de Facebook groep haha, mijn dochter ook gister bij oma 2 handjes vasthouden en stapte zo aan naar ons echt stapje voor stapje. Moet wel zeggen ze kruipt en staat ook aan meubels dit word een vlugge 🤣 die van jou had of heeft ook kma toch? Net of ze denken heb jullie genoeg ellende bezorgd ik ga ervoor haha

2 maanden geleden

Jaa hahah die van ons had reflux maar sinds ze vaste voeding eet gaat het gelukkig beter !

2 maanden geleden

Geboren in februari? 😄

2 maanden geleden

Reactie op anouk880

Geboren in februari? 😄
Jaa zeker 17-02

2 maanden geleden

Wat snel! Die van mij spartelt nog vooral op de grond 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Kimberly08

Jaa zeker 17-02
Wauw! Zelfde datum. Onze zeer druk met kruipen op het moment, ligt geen moment stil 😄

2 maanden geleden

Lopen niet maar ze komt aardig hoog. Kruipen al wel. Haha wat knap zeg😂 oudste liep met 9 maand ook achter een loop karretje. Vond het in de winkel wel pittig omdat ze zo jong zijn kennen ze nog veel angsten niet dus je bent er ook wel weer druk mee. Ze heeft lang toch nog wel in een buggy gezeten alhoewel ze dat niet altijd prettig/leuk vond😂

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Lopen niet maar ze komt aardig hoog. Kruipen al wel. Haha wat knap zeg😂 ou ...
Ja dit dus…. Onze oudste liep los en echt goed met 10 maanden. Super trots natuurlijk maar heel veel dingen snappen ze inderdaad niet. In de winkels wel gewoon in de winkelwagen of buggy. Zou dat nu nog wel willen 😂 Onze jongste gaat ook snel maar stiekem hoop ik dat ze wel iets langzamer gaat zijn dan haar broer 🙈

2 maanden geleden

Reactie op N1007

Ja dit dus…. Onze oudste liep los en echt goed met 10 maanden. Super trots ...
Ja ik had uiteindelijk een buggy waar ik haar.makkelijker in en uit kon halen . Zodat ik een beetje kon "leren" dat ze mee moest lopen maar dat ging echt pas na 1,5 jaar ze was er gewoon mentaal nog niet klaar voor om die angsten in te zien dus ze rende overal heen. Ik moet wel zeggen het hele eerste jaar was ze onrustig toen ze dus eenmaal goed kon lopen was ze verder wel meer tevreden blij kind. Ik was er zelf alleen drukker mee😂

2 maanden geleden

Heh lopen met een half jaar ? 🤣😱 of lees ik nu iets helemaal verkeerd

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ja ik had uiteindelijk een buggy waar ik haar.makkelijker in en uit kon hal ...
Ja hier net zo met die onrust! En hij ging toen ook eindelijk beter slapen 😂

2 maanden geleden

Reactie op Mamasincefebruari

Heh lopen met een half jaar ? 🤣😱 of lees ik nu iets helemaal verkeerd
Lijkt me aan de armen of vingers? Los lopen zal toch echt niet? Hier niet in elk geval hoor 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Karlyboogy

Lijkt me aan de armen of vingers? Los lopen zal toch echt niet? Hier niet i ...
Klopt aan de handjes vast of een loopcar daar gaat ze ook mee vandoor 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Kimberly08

Klopt aan de handjes vast of een loopcar daar gaat ze ook mee vandoor 🙈
Mijn dochtertje is aan het hamsteren op knieën en armen maar lopen doet ze nog echt niet (gelukkig) hou haar nog eventjes lekker klein 🙈🤣