19 Reacties

2 maanden geleden

Etos of pamper baby dry, was heel tevreden over die van de Etos met woezel en Pip erop maar we wilde graag overstappen naar pants broekjes en die hebben ze niet in maat 3 bij de Etos.

2 maanden geleden

Woezel en Pip! Heel tevreden over.

2 maanden geleden

Etos puur & zacht! Kruidvat pure & soft waren ook prima maar net iets meer fan van etos. Zijn enorm zacht en hebben een fijne pasvorm

2 maanden geleden

Etos! Het fijnste! En als ze in de aanbieding zijn rascal&friends. Ga dit weekend voor het eerst luiers van de DM in Duitsland halen. Maar goed dan moet je dicht bij de grens wonen 🙈

2 maanden geleden

Pampers harmonie doen het hier geweldig!

2 maanden geleden

Wij gebruiken hier pampers premium protection. Ze heeft altijd droge billen en zijn nooit rood of iets. Sommige merken nemen minder vocht op waardoor ze ook een rode huid krijgen. Zoooo fijn, wij gebruiken niets anders meer. Ik vind ook dat je de geur van het plasje niet zo erg erin ruikt wat wij ook een pluspunt vinden. 🤩🤩 Kopen deze luiers alleen in de aanbieding want anders vind ik ze wel prijzig😄

2 maanden geleden

Reactie op Meisjesmama91

Wij gebruiken hier pampers premium protection. Ze heeft altijd droge billen ...
Hier ook! Nog nooit luieruitslag/rode billen gehad. Zelfs niet toen hij in het ziekenhuis werd opgenomen met fikse diarree. Kan hier de hele nacht mee doen zonder doorlekken en de geur van de plas ruik je bijna niet. Wij kopen ook altijd groot in als er een aanbieding is op luieraanbiedingen

2 maanden geleden

Ook prememium protection, koop altijd een maandpakket op bol.com. ze heeft nooit last van rooie billetjes, ben er echt tevreden over

2 maanden geleden

Rascal and friends. Gaan ze altijd inslaan als ze in de aanbieding zijn. Nooit rode billen of doorlekken. En na een nacht van 12u slaap zelfs geen urinelucht

2 maanden geleden

Ik zie nu dat rascal en friends in de aanbieding zijn bij trekpleister! 1+1

2 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Etos! Het fijnste! En als ze in de aanbieding zijn rascal&friends. Ga ...
De eigen merk DM luiers hebben dezelfde verandering ondergaan als die van Kruidvat 🙁

2 maanden geleden

Reactie op SterStof

De eigen merk DM luiers hebben dezelfde verandering ondergaan als die van K ...
Geen aanrader dus?? Dan hou ik het denk ik gewoon bij Etos 😂

2 maanden geleden

Wij wisselen beetje af aangezien we ook nog kruidvat hebben liggen. Pampers sowieso voor in de nacht of als we weten dat we wat langer weg zijn. Kruidvatjes maken we op tussendoor, bijv: als ik weet dat hij over een half uurtje toch in bad gaat. Toen hij rommelende darmen had en we ong elk uur weer een poepbroek aan het verschonen waren etc. Maar wij blijven gewoon aanbiedingen in de gaten houden wat als dit op is blijven we bij pampers.

2 maanden geleden

Pampers harmonie ❤️ hier altijd goed!

2 maanden geleden

Wij gebruiken pampers premium protection, zeer tevreden over.

2 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Geen aanrader dus?? Dan hou ik het denk ik gewoon bij Etos 😂
Ik vind ze voor die prijs nog wel heel prima hoor. Pampers zijn daar overigens ook een stuk goedkoper, dus een bezoekje aan DM loont zich altijd 😊

2 maanden geleden

Reactie op SterStof

Ik vind ze voor die prijs nog wel heel prima hoor. Pampers zijn daar overig ...
Ja alleen de pampers bij de dm alsnog wel duurder dan die van de Etos. Rijd er regelmatig langs haha! Het is ook zeker de moeite waard om de app te downloaden 😍hebben vaak leuke coupons. Heb net wel even rascal&friends ingeslagen bij de trekpleister haha!

2 maanden geleden

Reactie op SterStof

Ik vind ze voor die prijs nog wel heel prima hoor. Pampers zijn daar overig ...
Correctie! Heb ze nu echt in gebruik en wél goed gekeken 🙄 en alleen het randje is nu zoals bij de Kruidvat luiers. Verder hebben ze eigenlijk juist een upgrade gehad. Ze hebben nu ook binnenin zo’n anti lek randje aan de achterkant als de Pampers en ze hebben nu weer zo’n indicatie streepje (geel naar blauw als luier vol zit). Dus vergeet mijn eerdere bericht 😅 sorry!

2 maanden geleden

Etos! Maat 2 en 3 gehad, nu maat 4. Allemaal top!