20 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op reneevm
De tas die je ook als rugzak kan gebruiken of een andere van stokke?
Ik heb echt een handtas idee

2 jaar geleden
Reactie op reneevm
Oeh okee ik ga op onderzoek uit. Dankjewel馃槉
Stokke庐 Xplory庐 X Verzorgingstas Signature Black (is de naam van de tas)
2 jaar geleden
Ik heb deze en hij is echt heerlijk groot en ben er super blij mee!
https://www.yoursurprise.nl/accessoires/tassen-koffers/teddy-tas-met-naam?channable=00eb7169640033363137331d&artikelcode=36173&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_id=17550945337&utm_content=&utm_term=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwwYSwBhDcARIsAOyL0fg2OPpvfymUp04i3KTyXSak9cdESUhyvMzIxm39WCnGJwFYP3Gq4s8aAkT0EALw_wcB
2 jaar geleden
Reactie op Isabel_90
Welke heb je nu die je te klein vindt? Ik heb er een van prenatal eigen mer ...
Ik heb nu deze. Die kreeg en bij de baby-dump gratis als je daar een kinderwagen kocht. Maar het is gewoon net niet. Ik heb dan alles al wel georganiseerd in zakjes maar kom gewoon net wat ruimte te kort. Nu zag ik dat ze hiervan ook nog een XL variant hebben maar ik weet dus ook niet zo goed of dat dat iets is. Daarom dacht ik ik ga even vragen welke jullie gebruiken zodat ik een betere en snellere keuze kan maken.

2 jaar geleden
Ik heb deze en hij is echt heerlijk groot en ben er super blij mee!
https: ...
Ah thx voor deze tip. Zocht precies zo鈥檔 tas, gelijk besteld
2 jaar geleden
Reactie op reneevm
Dat klinkt ideaal. Mag ik vragen van welk merk en hoe die er dan uitziet?
L盲ssig twinbag met sterretjes
2 jaar geleden
L盲ssig twinbag met sterretjes
2 jaar geleden
Die ziet er ook goed uit qua grootte. Is die ook fijn?
2 jaar geleden
Reactie op reneevm
Die ziet er ook goed uit qua grootte. Is die ook fijn?
Ik ben er dol op, er past een verschoonmat in (die er bij zit is wel erg dun) een fles, een bakje voeding, 8 luiers en een pak doekjes, spuugdoek en hydrofiele doek, het cb boekje , m鈥檔 brillenkoker, een schoon setje kleding. De organizer kan eruit dus doe m soms ook in m鈥檔 eigen tas als ik nog meer mee wil nemen ( naar opa en oma een deken ) of er ook speelgoed bij past weet ik niet. Hij past goed over m鈥檔 schouder zonder dat de tas dan in m鈥檔 oksel zit.