15 Reacties

2 jaar geleden

Wij gebruiken altijd bepanthen. Uit ervaring bij kinderen kan sudocreme wat prikken.

2 jaar geleden

Dr Lenaarts billenzalf

2 jaar geleden

Weleda

2 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn eigen huid de frambozenzalf van puurgeluk. Die ga ik straks ook als billenzalf gebruiken. Is top spul. En natuurlijk.. smeert heel prettig overigens

2 jaar geleden

Ik zweer bij sudocreme 😊

2 jaar geleden

In het begin hebben wij vooral sudocreme gebruikt, maar na een paar weken overgestapt op bepanthen baby. Fijn spul!

2 jaar geleden

Sudocreme of dactozin bij luieruitslag

2 jaar geleden

Ik ben fan van drs. Leenarts babybillenzalf vanwege de hoge concentratie (25%) zinkoxide. Zinkoxide brengt een beschermende laag aan zodat de huid eronder kan herstellen in plaats van iedere keer opnieuw blootgesteld te worden aan urine en ontlasting. Er zit ook geen parfum in of iets anders dat kan gaan prikken.

2 jaar geleden

Sudocreme of dactozin bij luieruitslag
Bedankt voor de daktozin tip!

2 jaar geleden

Reactie op Nietje

Ik ben fan van drs. Leenarts babybillenzalf vanwege de hoge concentratie (2 ...
Deze heb ik inderdaad ook om deze reden aangeschaft! Pot en tube zelfs. Pot voor thuis, tube voor in de tas.

2 jaar geleden

Ik was altijd Sudocreme fan, tot de billen van mijn zoontje echt helemaal kapot waren en Sudocreme het erger maakte. Kreeg de tip Weleda Calendula Billenbalsem te gebruiken, beste tip ooit want het was echt binnen een dag weg. Wel plakkerig/vettig maar doet wat het moet doen!

2 jaar geleden

Weleda gebruiken wij hier voor de oudste. Werkt prima.

2 jaar geleden

Zelf vind ik de billenzalm van weleda en dr Leenarts heel fijn. En qua verpakking zal ik sowieso voor een tube gaan, ivm hygiëne.

2 jaar geleden

Kokosolie

MOD

2 jaar geleden

Op verzoek van ts gesloten