6 Reacties

18 dagen geleden

Douchen onder toezicht van mijn baby 🤣 Boodschappen inderdaad hier ook en de bomen bekijken, soms ook leuke graffiti. Stofzuigen en dan kijken vanuit de stoel gaat meestal ook wel.

18 dagen geleden

Zo simpel eigenlijk hè! Maar volgens mij maakt dat voor kindjes helemaal niet uit 🥰. Stofzuigen is tegenwoordig ook interessant. Ze volgt je dan door de hele kamer heen - doe dit wel dan alleen beneden. Met koken zet ik haar in de stoel of box en dan in de keuken erbij. Muziekje aan en beetje meezingen en dansen. Ene liedje voor haar, andere liedje voor mama.

17 dagen geleden

Als ik écht even iets moet doen en hij onrustig is, zet ik hem wel eens in de kinderstoel voor het raam (met een speeltje). Hij reageert vaak op zijn reflectie in het raam, zo is hij zijn eigen televisie 😉

17 dagen geleden

Plastic ziplock zakje met water en druiven met plakband op de grond. De druifjes bewegen dan alle kanten op

17 dagen geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Zo simpel eigenlijk hè! Maar volgens mij maakt dat voor kindjes helemaal ni ...
Haha nee idd ze zijn nu nog makkelijk te vermaken 😅 Stofzuigen nog niet geprobeerd. Zal eens kijken hoe hij daarop reageert. Koken vind hij idd ook wel interessant maar wordt dan boos als hij niet dichterbij kan vanuit stoel... wel eens in de draagzak geprobeerd dat vond hij wel leuk maar dan moet ik wel heel goed oppassen dat hij niks te pakken heeft 😅

17 dagen geleden

Reactie op Merell1993

Als ik écht even iets moet doen en hij onrustig is, zet ik hem wel eens in ...
Oh ja bij ons ligt het speelkleed voor het raam (raam tot aan de vloer) dus daar kan hij heerlijk naar buiten kijken naar de bomen en vogels 😁