Hoi
Wij doen dagelijks een aantal dingen met onze kleine wat ik schaar onder "makkelijk of nuttig" vermaak. Ik dacht misschien heeft iemand er wat aan of heeft iemand nog vergelijkbare tips?
-"Afwas tv" - ons zoontje vind water heel interessant. Voeg daar zeepsop aan toe en dan is het helemaal leuk om naar te kijken. Dus wij wassen elke avond af met hem op het aanrecht. Hebben wij de afwas weer klaar 😉
- Was opvouwen - bij het opvouwen van de was kiekeboe spelen door kleding stukken voor mijn eigen hoofd te houden of door iets op zijn hoofd te gooien en hij het er weer aftrekt. Ook erg interessant om verschillende stoffen enz te onderzoeken. Was opvouwen duurt er wel iets langer door maar maakt het wel leuk voor beide 😉
- krant of reclamefolders lezen- ik ben weer bij met nieuws of aanbiedingen. Kleine is weer blij omdat hij krantjes kan kreuken en scheuren 😜
- voor de hand liggend maar toch; boodschappen doen. Vooral nu hij in het winkelwagen karretje kan zitten, hij kijkt zijn ogen uit!
- in de draagzak vooruit kijkend; alle struiken, planten en bomen in de tuin of die je tegenkomt onderzoeken en voelen. Kan ik de kleine ook hele poos mee vermaken.
Iemand nog vergelijkbare tips? 😀 schoonmaken heb ik nog niet per se leuk kunnen maken met die kleine. Heeft iemand daar al iets voor bedacht? :😜