3 Reacties

25 dagen geleden

Het enige wat ik kan zeggen, is doe het alsjeblieft en geef er aan toe! Ik ben namenlijk de persoon die wél gisteren ging afspreken met vriendinnen na een lange tijd terwijl ik griep had, en ik kan je vertellen: het is er niet beter op geworden😅

25 dagen geleden

Ohhhh tijdje geleden precies hetzelfde!!! Alle pijntjes die ik had kwamen er een 1 keer uit dmv griep. Lichaam snakte gewoon naar rust. Ik voelde me ook enorm schuldig tegenover mijn man en ook tegenover de baby. Dat gevoel zal er voor nu gewoon zijn, aangezien je veel van je kindje houdt en graag dingen wil doen in huis omdat je een goeie partner bent. Maar net zoals kirrx zei, blijf uitrusten! Je kunt het beste voor je kind zijn als je je fit voelt x

25 dagen geleden

Heel herkenbaar! Je wil eigenlijk gewoon alles kunnen doen, leuke vrouw zijn, leuke mama, leuke vriendin. Dat is al heel uitdagend en dan wil je gewoon echt niet ziek zijn! Begrijpelijk… maar volgens mij is jouw kindje in hele goede handen en mag jij nu even op jezelf focussen. Als je nu je rust kunt pakken, herstel je echt veel sneller… Succes mama je doet het goed! 🍀