8 Reacties

vorig jaar

Volgensmij mag dat altijd alleen het hoogtepunt kan wel anders aan voelen omdat je baarmoeder dan samentrekt dus dat zou evt als een wee/ na wee aan kunnen voelen heb ik gelezen

vorig jaar

Reactie op babysss

Volgensmij mag dat altijd alleen het hoogtepunt kan wel anders aan voelen o ...
ohhhh bedankt dit wist ik ook niet goed dat je het zegt!!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Ik zou t gewoon proberen. Je merkt t vanzelf wel toch 🥴

vorig jaar

Reactie op Knix89

Ik zou t gewoon proberen. Je merkt t vanzelf wel toch 🥴
jaa vind het zelf een beetje eng en ben bang dat ik dan iets kapot maak of iets hahaha misschien onzekerheid ook wel

vorig jaar

Reactie op sabrinabrouwer

ohhhh bedankt dit wist ik ook niet goed dat je het zegt!!
Die kan echt pijn doen, niet van schrikken. Heb het na een miskraam ervaren (nu nog geen zin gehad). Maar kan vast geen kwaad, misschien gaan je borsten spontaan lekken ofzo? Geen idee 😂

vorig jaar

dit is wat ik begrepen heb van m'n arts de vorige bevalling: uitwendige stimulatie met handen is geen probleem, dat kan gewoon. handen wassen is wel aan te raden. beffen kan als je hechtingen geheeld zijn. vaginale seks mee wachten tot het vloeien gestopt is. bij anale seks (ook met mond of vingers) is de kans op het verspreiden van bacteriën groot en de kans dat je daardoor een infectie krijgt neemt toe. daarom is het belangrijk om daar mee te wachten tot je hechtingen geheeld zijn en het vloeien helemaal gestopt. orgasmes kunnen anders aanvoelen of zelfs pijnlijk zijn. zeker omdat je baarmoeder nu nog niet z'n oorspronkelijke grootte heeft. als je melkproductie op gang is kan het zijn dat je zelf of je partner een melkdouche krijgt. alleen een bh met zoogkompressen helpt daartegen. het kan fijn zijn om een grote badhanddoek onder je/jullie te leggen zodat je het bed niet hoeft te verschonen. veel plezier!

vorig jaar

Reactie op Nietje

dit is wat ik begrepen heb van m'n arts de vorige bevalling: uitwendige st ...
heeel erg bedankt voor deze informatie 🥰 oprecht dit helpt!!

vorig jaar

Topic gesloten op verzoek van topicstarter