5 Reacties

4 maanden geleden

Ik had dat ook! En bleek dat het kussentje voor het hoofdje ook een standje omhoog kon.. weet niet of dat bij jou kan. Maar dat was hier de oplossing.

4 maanden geleden

Nee lijkt mij niet ok

4 maanden geleden

Welke maxicosi heb je? Bij ons zit ze ook een beetje voorover

4 maanden geleden

Ik will absoluut niet betweterig over komen maar dit is echt niet veilig. De foto is wat onduidelijk te zien of ze wel niet goed zit, maar er gaan een aantal dingen niet goed. Het wordt zeer afgeraden om babies en kinderen met jasjes of dekentjes / slaapzakken oid te vervoeren, dit door de mogelijk ruimte tussen de gordels, bij hard remmen vliegt je kind er dan uit. En daar gaat het nog eens mis, ze zit niet straks genoeg. De riempjes moet je zo stevig aan trekken dat je net je vinger er nog tussen kan doen. Als ze goed in haar stoel zit, moet dit geen probleem zijn. Wellicht kan je op YouTube een instructie filmpje vinden over hoe je kindje veilig moet vervoeren in jouw type maxi cosi?. Succes! Goed dat je de vraag hier stelt, want veiligheid voorop.

4 maanden geleden

Het is op de foto niet goed te zien of dat het probleem is maar je kan de riemen aan de bovenkant voor zover ik weet ook nog hoger schuiven (aan de achterkant). Dat zou kunnen helpen tegen het gebogen zitten