4 Reacties
2 maanden geleden
Ik kan je geen antwoorden geven maar Alleen herkenning in dat wij nu ook de gewone voeding aan het mengen zijn met pepti. Hier hebben ze echter nooit een dubbel blinde test gedaan. Het lijkt hier tot nu toe wel goed te gaan, tenminste nog geen overdreven reactie wat niet door iets anders verklaart kan worden. (Beetje mopperiger en wat vroeger wakker. Kan ook komen door sprongetje. Wisselend ontlasting door hapjes?)
Hoe en hoe snel hebben jullie opgebouwd richting de gewone voeding? Nr 1 of nr 2? En welk merk?
Wij zitten nu op 1 schepje in elke fles en gaan het zo opbouwen dat we 1 sept helemaal over zijn als het goed gaat. Hebben nog de nr 1 (en ook het advies gekregen dit nog even aan te houden) van nutrilon.
2 maanden geleden
Reactie op KMdV1993
Ik kan je geen antwoorden geven maar Alleen herkenning in dat wij nu ook d ...
De eerste dagen/weken dat wij aan het afbouwen waren met de pepti viel het ook allemaal mee! Maar vooral de laatste 4 dagen is het mis. Sinds we helemaal over zijn...
We zijn op 2 augustus begonnen met 1 schepje van de 6 en dat opgebouwd... daar hebben we bijna 2 weken over gedaan. Soms ook een dag of wat stilgestaan zeg maar qua hoeveelheid. We zijn gestart met ah eigen merk, maar zijn nu over op nutrilon duobalans nummer 2. Hij is volgende week 6 maanden en we willen zien of dit beter gaat dan de ah eigen merk. Geven het nu 2 weken om te wennen en terug te komen naar waar hij was, om 7 uur lekker naar bed en slapen want dat deed hij op de pepti en nu dus sinds 4 dagen niet meer. Hij slaapt gewoon niet omdat hij kramp/buikpijn heeft 😔 vanavond leek het al wel iets minder intensief dan gisteren.
We hopen dat het morgen nog minder intensief is want dan lijkt het ons dat de nutrilon beter valt dan de ah eigen merk 🙂
2 maanden geleden
Reactie op Samke
De eerste dagen/weken dat wij aan het afbouwen waren met de pepti viel het ...
Ah ja wij hebben nutrilon gedaan omdat pepti ook van nutrilon is 😅 wat is het verschil tussen duo balans en de gewone?
We hebben dus advies van de kinderarts om nog ff op nr 1 te blijven, ook omdat hij de hapjes goed eet.
Hoop dat het inderdaad mee gaat vallen en het minder intens wordt! Zou graag even contact houden om te horen hoe het gaat!
Wij gaan de komende weken dus verder uitbouwen 🤞
2 maanden geleden
Reactie op KMdV1993
Ah ja wij hebben nutrilon gedaan omdat pepti ook van nutrilon is 😅 wat is ...
Geen idee eigenlijk wat het verschil is 😅 nadat mijn moeder contact gezocht heeft met nutricia omdat ik vroeger aangezuurde voeding kreeg adviseerde ze die. Deze wordt veel gecombineerd met borstvoeding (zeggen ze)...
Gisteravond was al wat beter te doen gelukkig en vannacht 2 keer wakker geweest waarvan 1 keer voor de fles.
Wel wil hij opnieuw vanmorgen niet drinken,dit is ook al een aantal dagen zo... elke keer kleine beetjes en geen eetlust. Maar misschien dat dat nog te maken heeft met zijn eerste tandje 😅
Je mag me altijd een pb doen! 😊