12 Reacties

3 maanden geleden

Hi, waarom geef je niet gewoon 200cc als ik vragen mag?

3 maanden geleden

180+6 schepjes is 200 cc aan voeding en deze mag ze dan gewoon hebben.

3 maanden geleden

Ik zou het gewoon geven hoor! Daarnaast je andere vraag: ik heb een pitcher van dr brown en maak sochtends altijd een grote kan melk klaar. Staat in de koelkast en ik schenk alles uit, werkt prima 👍

3 maanden geleden

Reactie op Liz91

Hi, waarom geef je niet gewoon 200cc als ik vragen mag?
Ohh ik begreep dat zij echt 180 mag hebben dus daarom dat ik het overige weg gooi😅

3 maanden geleden

Niet weggooien, pas weggooien als je kindje echt niet meer opdrinkt. Hier krijg ze ook in totaal 200 cc en mag ook maar 180 officieel. Dit is mijn 2e kleintje dus hou me niet echt meer aan de regels.. Drinkt ze die 200 vindt ik het prima drinkt ze 160 vindt ik het ook goed. Ikzelf heb de ene keer ook meer honger dan de andere keer. Geen enkele baby leeft volgens de regels zoals iemand die ooit heeft bedacht. Gewoon doen wat jou goed voelt. Drinkt ze die 200 cc op dan zal ze het nodig hebben gehad.

3 maanden geleden

Reactie op Baby-2021|

Niet weggooien, pas weggooien als je kindje echt niet meer opdrinkt. Hier ...
Okee super, bedankt voor je berichtje!

3 maanden geleden

Reactie op larissa040722

Ohh ik begreep dat zij echt 180 mag hebben dus daarom dat ik het overige we ...
Ah haha ik geef ook gewoon 180+6! Niks weggooien. Als hij genoeg heeft laat hij het altijd staan. Ook m’n 2e kindje dus je wordt wat makkelijker haha

3 maanden geleden

Ik gooi ook niks weg! Soms alleen een paar dagen als ik de voeding op hoog. Gewoon het kleintje volgen:)

3 maanden geleden

Maar dan mag ze gewoon 200 . 180 plus 6 = 200

3 maanden geleden

Het gaat in principe om het vocht, dat is dus 180ml water. Door de poeder wordt de totaalinhoud meer (inderdaad 200ml ongeveer), maar het vochtgehalte is nog steeds hetzelfde. Dus gewoon lekker geven wat er in de fles zit na 180ml water + 6 schepjes!

3 maanden geleden

Niks weggooien, 😊

3 maanden geleden

Even offtopic maar wat een lieve blije baby!