18 Reacties

5 maanden geleden

Ja. Ik heb ze laatst vervangen omdat er steeds melk in de tunnel bleef. Ik gebruik ze nu bijna 4 maanden en las dat je ze tussen 3 en 6 maanden moest vervangen. Nu gaat dat klepje weer gewoon open en blijft de melk in de cups stromen. Anders moest ik steeds stoppen of de stand lager zetten om het vacuüm te onderbreken maar mijn melkstroom blijft dan niet goed op gang 😬

5 maanden geleden

Ja ik merkte ook verschil. Voor mijn gevoel ook wel in zuigkracht van de kolf. Ik kolf fulltime, dus misschien had ik ze eerder moeten vervangen 🥲

5 maanden geleden

Dit wist ik helemaal niet! Zet meteen een reminder in mijn agenda haha. Thanks 😇

5 maanden geleden

O dit is ook nieuw voor mij!! Ga meteen een nieuwe set bestellen. Ben heel benieuw of ik verschil merk…

5 maanden geleden

Gehehe serieus??? Ik gebruik de mijne nu bij elkaar een jaar 😅

5 maanden geleden

Dank allemaal voor jullie reacties! Ik ga ze bestellen!

5 maanden geleden

Heb het maar even opgezocht. Want wist dit niet. Staat echt alleen maar op de site van Medela zelf. Mij eerder gewoon het idee dat mocht het niet meer lekker werken je dan pas.nieuwe koopt?

5 maanden geleden

Je kolft fulltime toch? Ik heb 2 setjes van alles en ongeacht of het nodig is of niet, het is meeeeega chill om 2 sets te hebben 😬 Dus zou het hoe dan ook doen haha

5 maanden geleden

Heb nieuwe aangeschaft en moet zeggen dat mijn "oude" in dat opzicht echt wel op waren. Moet alleen nog even kijken naar de opzetstukken of die ook vervangen moeten worden.

5 maanden geleden

ik heb ze vervangen na 4 maanden (na het lezen van dit topic), ik kolf dagelijks een keer. ik merk echt verschil! krachtiger en betere opbrengst.

4 maanden geleden

Thnx!! Besteld 🫣

4 maanden geleden

Weet iemand waar je evt. Ook andere onderdelen kunt bestellen? Zie die aansluitkabel nergens en ook niet de opvangcups, alleen die schilden die op borst zitten.

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Weet iemand waar je evt. Ook andere onderdelen kunt bestellen? Zie die aans ...
https://www.babypark.nl/medela-hands-free-collection-cups.html Wel duur zeg 🥲

4 maanden geleden

Reactie op dropmentos

https://www.babypark.nl/medela-hands-free-collection-cups.html Wel duur zeg ...
Ahja dat is de heeeele set. Had ik ook kunnen doen ipv alleen de membranen mss. 🫣

4 maanden geleden

Reactie op dropmentos

https://www.babypark.nl/medela-hands-free-collection-cups.html Wel duur zeg ...
Hahahahqhq moet denken aan jouw foto met voeding voor 2.5 week. Ook duur 😭

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hahahahqhq moet denken aan jouw foto met voeding voor 2.5 week. Ook duur 😭 ...
Hahaha tja das de tweelingbonus hahaha Maar fair point. Haat aan de opmerkingen "oh borstvoeding, wel lekker goedkoop" 🤬🤬

4 maanden geleden

Nou hier productie juist minder nu🤣 zal wel een andere reden hebben dan.

4 maanden geleden

Goede klantenservice trouwens. Ik heb een beschadiging aan m'n draad en mailtje gestuurd of die los te koop is. Duurt nog 2 weken voor die beschikbaar is, maar krijg een gratis opgestuurd. 😁