18 Reacties
5 maanden geleden
Ja. Ik heb ze laatst vervangen omdat er steeds melk in de tunnel bleef. Ik gebruik ze nu bijna 4 maanden en las dat je ze tussen 3 en 6 maanden moest vervangen. Nu gaat dat klepje weer gewoon open en blijft de melk in de cups stromen. Anders moest ik steeds stoppen of de stand lager zetten om het vacuüm te onderbreken maar mijn melkstroom blijft dan niet goed op gang 😬
5 maanden geleden
Dit wist ik helemaal niet! Zet meteen een reminder in mijn agenda haha. Thanks 😇
5 maanden geleden
Heb het maar even opgezocht. Want wist dit niet. Staat echt alleen maar op de site van Medela zelf. Mij eerder gewoon het idee dat mocht het niet meer lekker werken je dan pas.nieuwe koopt?
5 maanden geleden
Je kolft fulltime toch? Ik heb 2 setjes van alles en ongeacht of het nodig is of niet, het is meeeeega chill om 2 sets te hebben 😬
Dus zou het hoe dan ook doen haha
5 maanden geleden
Heb nieuwe aangeschaft en moet zeggen dat mijn "oude" in dat opzicht echt wel op waren. Moet alleen nog even kijken naar de opzetstukken of die ook vervangen moeten worden.
5 maanden geleden
ik heb ze vervangen na 4 maanden (na het lezen van dit topic), ik kolf dagelijks een keer. ik merk echt verschil! krachtiger en betere opbrengst.
4 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Weet iemand waar je evt. Ook andere onderdelen kunt bestellen? Zie die aans ...
https://www.babypark.nl/medela-hands-free-collection-cups.html
Wel duur zeg 🥲
4 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Hahahahqhq moet denken aan jouw foto met voeding voor 2.5 week. Ook duur 😭 ...
Hahaha tja das de tweelingbonus hahaha
Maar fair point. Haat aan de opmerkingen "oh borstvoeding, wel lekker goedkoop"
🤬🤬