6 Reacties

2 jaar geleden

Je kan niks doen. En als je het ook krijgt goed uitzieken

2 jaar geleden

Ik heb zelf 3 weken terug corona gehad. Het is niet meer extra gevaarlijk als je zwanger bent hoorde ik..

2 jaar geleden

Mijn vriend testte vorige week ook positief en een paar dagen later was ik ook ziek. Je kan er helaas niet zoveel aan doen. Naast dat het natuurlijk vervelend is dat je dan zowel last hebt van corona als van je zwangerschapskwaaltjes waren de klachten bij mij hetzelfde als toen ik corona had en niet zwanger was.

2 jaar geleden

Januari hebben mijn man en ik allebei corona gehad. We zijn allebei begin 20 dus we dachten ja zal niet zo erg zijn.. maar phoe dat viel tegen mijn man heeft er nu nog steeds elke dag last van dus het is voor iedereen anders we konden 2 weken alleen maar plat liggen en uitzieken. Het is echt voor iedereen anders maar ik zou wel uitkijken

2 jaar geleden

Je kan inderdaad weinig doen nu denk ik. En als je ziek wordt, goed voor jezelf zorgen en de vk inlichten. Volgens het rivm heb je meer kans om ernstig ziek te worden met mogelijke complicaties tot gevolg, dus hou vooral je temperatuur dan goed in de gaten en trek aan de bel als je echt goed ziek wordt. Maar ik hoop dat je het gewoon niet krijgt!馃崁

2 jaar geleden

Wegens in strijd met de richtlijnen dit topic gesloten.