12 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Elisedb
Ik was misselijk doordat ik honger had en als ik at werd ik er misselijk va ...
Ahh ik herken dit. De heledag moet ik was eten, en idd dan wordt k misselijk. Vindt het zo lastig ook wat k steeds moet eten k heb nu crackers die komen nu wel me strot uit haha.
8 maanden geleden
Ik had dit ook, eigenlijk zo'n beetje vanaf week 6 tot het eind. Maar de piek lag tussen 6 en 16 weken. Ik slikte vanaf week 10 van die reispilletjes. Dat hielp iets. Verder was het zoeken naar eten en drinken waar ik het minst misselijk van werd. Heb veel Appelsap gedronken want water of thee werd ik misselijker van. Aardappelsalade en brood en winegums heb ik vooral gegeten. (Een zwangerschap eerder (miskraam) waren het droge bolletjes en Kroketten. Dus het is elke keer anders) Het werd een jongen, dus het zegt wellicht niet veel over het geslacht. Ik kwam er wel veel van aan in het eerste trimester omdat ik niet gezond kon eten. Dus ik zou bij de huisarts wel kijken of er ook medicatie is die wel werkt. Volgens mij zijn er verschillende opties. Gember kan ook helpen zeggen ze, maar ik vind dat vies dus werd er nog misselijker van. Sterkte!
8 maanden geleden
Reactie op Mariska80
Ik had dit ook, eigenlijk zo'n beetje vanaf week 6 tot het eind. Maar de pi ...
Dank voor je bericht, in wordt dus ook heel misselijk van water en gember. En idd maak mijn ook zorgen om mijn gewicht. Het blijft natuurlijk een mooi wonder om zwanger te mogen zijn voel me dan soms ook zo een zeur ook op werk. Maar als je , je beroerd voelt kan je niet altijd even leuk blijven. Bedankt voor de tips ik zal eens appelsap proberen
8 maanden geleden
Hier ook vanaf week 4 ongeveer tot week 11 misselijk geweest, niet spugen, meer bakkie hongerig misselijk. Ik at veelal vettig. Tosti ipv gewoon brood, bolletjes, komkommersalade, kroketten waren niet aan te slepen. Daarna ging het beter.
En kreeg een meisje!
8 maanden geleden
Ik ben heel lang super misselijk geweest en heel veel gespuugd; een jongen gekregen
8 maanden geleden
Ik ben 14 maanden geleden bevallen van een meisje en ben niet 茅茅n keer misselijk geweest tot aan de bevalling 馃槀
8 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Ik zou persoonlijk niet meteen medicijnen nemen als ik niet hoef over te ge ...
Persoonlijk vind ik het misselijk zijn zonder overgeven veel vervelender dan met. Na het overgeven voel je je weer even beter tenminste. En de intensiteit maakt ook uit natuurlijk. Ik was zo misselijk zonder spugen dat ik op het hoogtepunt letterlijk alleen maar in bed kon liggen om het draaglijk te houden. Dan klinken medicijnen ineens een stuk beter hoor.
8 maanden geleden
Reactie op Mariska80
Persoonlijk vind ik het misselijk zijn zonder overgeven veel vervelender da ...
Dat klopt. Ik denk altijd dat medicijnen ook wel wat bij je kindje doen. Dus persoonlijk zou ik dat daarom alleen al afhouden. Misschien ben ik dan toch niet misselijk genoeg geweest. En iedereen ervaart het anders. Ik denk er komen misschien nog zoveel ongemakken vandaar. Maar goed ik snap dat ze daar weinig aan heeft. Heel veel tips heb ik ook niet inderdaad gember drinken uitvinden wat helpt馃