14 Reacties

2 maanden geleden

Ik lees mee! Ik heb precies hetzelfde, ookal opnieuw een zwangerschapstest gedaan maar daar ligt t niet aan😅

2 maanden geleden

Ik heb het zelfde als jouw alleen slaap die van ons maar 3 dutjes van een uur als we geluk hebben en snachts is die regelmatig wakker omdat die dan op zijn buik ligt en niet terug kan , en gaat rond half 7 naar bed en is standaard om 4 uur wakker 5 uur wakker en 6 uur halen we hem er maar uit dus bij ons is het doordat we zwaar vermoeid zijn en onze zoon is ook 6.5 maand

2 maanden geleden

Reactie op melis2024

Ik heb het zelfde als jouw alleen slaap die van ons maar 3 dutjes van een u ...
Ah jeetje, dan heb je echt een vroege vogel. Hopelijk kan hij snel terugrollen

2 maanden geleden

Al eens je schildklier laten controleren? Heb eens gelezen en gehoord dat dat na een zwangerschap kan opspelen en bepaalde klachten kan veroorzaken

2 maanden geleden

Reactie op vboekel

Ah jeetje, dan heb je echt een vroege vogel. Hopelijk kan hij snel terugrol ...
Ja dat hoop ik ook begint om 4 uur sochtends en om 6 uur sochtends klaar wakker ben gesloopt , en wat we ook doen niks helpt

2 maanden geleden

Wat vervelend voor je. Ben je ook geprikt op vitamine D? Als deze te laag is ben je vaak ook moe, somber etc.

2 maanden geleden

Herken dit gevoel wel van m’n eerste. Denk dat je niet moet onderschatten wat een zware tijd de afgelopen maanden zijn geweest. Zwanger, bevallen, kraamtijd en verder. Je bent al zo’n lange tijd primair moeder. En ondanks dat je baby het goed doet, duurt het echt wel even voordat je volledig ontzwangert en jezelf voelt. Lees soms wel 2 jaar! Ik ben zelf bijv veel spierkracht verloren, dus voel me mega slap. Ben nu weer heel langzaam begonnen met sporten en merk echt al verschil! Maar onderschat de afgelopen tijd niet. Plan voldoende me time in en wil niet te snel!

2 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Herken dit gevoel wel van m’n eerste. Denk dat je niet moet onderschatten w ...
Is ook mijn eerste en wat is het zwaar ben echt helemaal op heb ook goede dagen maar jeetje wat heftig allemaal

2 maanden geleden

Reactie op Marilynnnnnnn

Wat vervelend voor je. Ben je ook geprikt op vitamine D? Als deze te laag i ...
Ja daar ben ik ook op geprikt..

2 maanden geleden

Hier hetzelfde. Baby slaapt heel de nacht door dus daar ligt het niet aan maar kan heel de dag op bed blijven liggen 😖

2 maanden geleden

Ik merk zelf dat het langzame leven met baby waarbij je meer aan huis gebonden bent zorgt voor een lager energielevel. Steeds weer een slaapje managen en als je dan even tijd hebt voor jezelf kom je er ook niet altijd aan toe om echt iets uplifting te doen. Ik denk dat meer energie gevende activiteiten inplannen zoals even lekker voor jezelf de stad in, met vriendinnen afspreken, sporten etc ook kunnen helpen om wat op te laden.

2 maanden geleden

Reactie op melis2024

Is ook mijn eerste en wat is het zwaar ben echt helemaal op heb ook goede d ...
Ja kan het me echt voorstellen. Maar bij de eerste wordt je ook voor het eerst moeder. Dat vond ik zo aanpassen en aanpoten. Ik heb nu de derde en dan ben je al moeder en weet je beter wat je te wachten staat. Ook al is elke baby anders natuurlijk. Maar van 0 naar 1 vond ik verre weg het zwaarst. Sindsdien ben ik gewoon gewend aan chronisch moe zijn 😜

2 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Ja kan het me echt voorstellen. Maar bij de eerste wordt je ook voor het ee ...
Ik heb ook vertrouwen als die 1 is dat het iets makkelijker zal gaan

2 maanden geleden

Ik had het ook en kreeg de tip om tot 9maanden “ ontzwangeren” de zwangerschapspillen te blijven slikken. Sindsdien knap ik op