8 Reacties

3 maanden geleden

Ik herken het emotionele! Dochtertje os nu 5 maanden maar kan ineens om alles emotioneel raken. En wat betreft de roze wolk; bij ons zoontje niet gehad. Vond het zwaar en overweldigend. En geloof mij je bent niet de enige!! Onthoud maar zo lukt er een dag helemaal niets dan is enkel je tanden gepoetst hebben goud waard. Ik weet het klinkt cliche maar het wordt echt leuker!!

3 maanden geleden

Werd je emotioneel omdat je het vervelend dat het een moederskindje is of juist heel mooi? Ik kan nog steeds om alles emotioneel worden vooral als t over kindjes gaat, zelfs om filmpjes/verhalen van anderen op social media. Gaat nooit meer over denk ik 馃檲

3 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Werd je emotioneel omdat je het vervelend dat het een moederskindje is of j ...
Oh god ik ook!! Als ik op tiktok filmpjes voorbij zie komen van gender reveals ben ik zelf vaak harder aan het huilen dan de papa en mama oeps馃槀馃檲

3 maanden geleden

Reactie op Michelle1998!

Oh god ik ook!! Als ik op tiktok filmpjes voorbij zie komen van gender reve ...
Haha jaaa dat soort filmpjes inderdaad! 馃槀

3 maanden geleden

Ja klopt! Ik vond het 1 seconde raar klinken van moederskindje , maar hij voegde er wel uitleg aan toe. Toen werd ik emotioneel en ook een beetje boos , want ik heb mijn handen niet vrij. Ik moet echt voor mijzelf opkomen om even weg te mogen. De opmerking werd mij ook even te zwaar ik dacht idd man ik krijg niks gedaan moet nog steeds mijn rijbewijs halen. Ik moet ook puzzelen om de maand rond te komen aangezien alles zo duur is en ik ook de ziekenhuis moet terug betalen 200 euro per maand . Ik was blijkbaar niet goed verzekerd.. ik had 1 week in het ziekenhuis gelegen. Ik bedoel maar ik ben aan het genieten maar ik ben ook telkens aan het denken ik moet rond komen. En wat voor werk kan ik straks doen , hoe kan ik vanuit huis geld verdienen. Aangezien ik tot hij 2 en half jaar is thuis blijf. Dus ik moet echt denken van hoe dan en rustig blijven en weten dat het allemaal hoe komt. Als ik hem naar de cr猫che zou brengen is het ook niet goed.. ik bedoel maar niks is eigenlijk perfect. Thuisblijven niet en werken ook niet met een kleine. Totdat ze naar school gaan krijg je meer rust en zelfs dan kan het emotioneel heel zwaar worden . Sorry voor mijn lange verhaal, ik geloof dat veel moeders hier ook meezitten

3 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Ja klopt! Ik vond het 1 seconde raar klinken van moederskindje , maar hij v ...
Niet lullig bedoelt maar volgens mij zie je echt beren op de weg. Het is juist omgedraaid van wat je zegt. Buiten het financi毛le om. Het maakt niet uit wat je doet. Zolang jij je er goed bij voelt is het goed. Zolang jij gelukkig wordt van wat je doet, is het goed. De een geeft borstvoeding omdat ze zich daar goed bij voelen en dat is goed. Maar geef je kunstvoeding dan ben je net zn goede moeder. (Even een voorbeeld.) Jij hebt ervoor gekozen om bij je kind te blijven tot deze 2.5jaar is. Dat is toch prima. Ik ben direct na mijn beval verlof weer gaan werken 5dagen in de week omdat het even moest. Dit maakt mij geen betere, maar ook geen slechtere moeder dan jou. Happy mom, happy baby. Tip, trek er niet zo zwaar aan.

3 maanden geleden

Mijn grijze wolk kwam bijna een jaar na de geboorte van mn 1e. En door een operatie van mn oudste dat tijdens mijn bevalverlof was. heb ik veel minder kunnen genieten van mn 2e en had ik het super druk met de zorgen ipv tot rust komen.

3 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Ja klopt! Ik vond het 1 seconde raar klinken van moederskindje , maar hij v ...
Ah lieve mama die tegenstrijdige gevoelens zijn z贸 herkenbaar! En horen er denk ik ook gewoon bij, bij elke fase is er weer iets 馃檲. Voorop staat dat je lekker aan 鈥榯 genieten bent! En een mama鈥檚 kindje is helemaal niet erg, ben er met 1 getrouwd 馃槀