Was ik ook bang voor, maar laat het een beetje ontdooien en het rubber waar de vloeistof in zit is zo dik dat het niet zo koud is als een ijsje zeg maar.
Vanuit de koelkast vindt ze duidelijk minder fijn
En ze stopt als ze genoeg heeft, het is niet dat we iets forceren dus zal wel loslopen denk ik🤷♀️
Ik zal het in zoiets doen. Volgensmij kan jou optie ook geen kwaad hoor.
Misschien een domme vraag, maar hoe krijg je voor elkaar om vloeibare melk hierin te doen en vervolgens in te vriezen. Loopt het dan niet uit die gaatjes voordat je hem invriest?
Dus je doet er vloeibare melk in, met de dop erop? Ik heb die ook, maar sna ...
Ohh sorry ik las het helemaal verkeerd😑😂 ik vul hem altijd met de dop erop. Dus er komt een klein beetje in de dop. Aan de bovenkant moet je het er namelijk indoen. Borstvoeding is vaak ook dikker dan flesvoeding. Maar soms doe ik ook gewoon met fruit😊
Hoe oud zijn jullie kindjes om dit te geven? Die van mij precies 4 maanden en wij gaan pas met 6 maanden met oefenhapjes beginnen. Dus ben benieuwd of ik nu dan wel borstvoeding kan invriezen en dat in zo een speen kan geven aan hem? (Neem aan van wel toch?🤭) hij houdt er in ieder geval van om alles in zijn mond te stoppen haha.
Ik heb deze besteld en vandaag binnen gekregen, lijkt me ideaal! Ijsjes in de vorm van een speen met een handige handgreep zodat ze het zelf vast kunnen houden.