23 Reacties

4 maanden geleden

Ik zal het in zoiets doen. Volgensmij kan jou optie ook geen kwaad hoor.

4 maanden geleden

Zou niet weten waarom niet, hier gaat de bijtring ook de vriezer in en ze vindt het mega fijn om op te bijten 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Fb

Is die van shein?

4 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Is die van shein?
Ja!

4 maanden geleden

Reactie op Velvet91

Zou niet weten waarom niet, hier gaat de bijtring ook de vriezer in en ze v ...
Is de vriiezer niet wat te koud?

4 maanden geleden

Reactie op chaichai

Is de vriiezer niet wat te koud?
Was ik ook bang voor, maar laat het een beetje ontdooien en het rubber waar de vloeistof in zit is zo dik dat het niet zo koud is als een ijsje zeg maar. Vanuit de koelkast vindt ze duidelijk minder fijn En ze stopt als ze genoeg heeft, het is niet dat we iets forceren dus zal wel loslopen denk ik🤷‍♀️

4 maanden geleden

Ze geniet er heel erg van😍

4 maanden geleden

Hier ook gedaan! Echt een hit

4 maanden geleden

Reactie op Mil_

Ahw wat lief! Kijk haar genieten😍😍

4 maanden geleden

Reactie op Mil_

Is dit een vormpje waar je het ijsje uithaalt of is dit nog de vorm met kleine gaatjes erin waar het dan als het ware uitlekt?

4 maanden geleden

Reactie op Mil_

Zo lief heb je die gekocht via shein wat ik stuurde?

4 maanden geleden

Reactie op Fb

Misschien een domme vraag, maar hoe krijg je voor elkaar om vloeibare melk hierin te doen en vervolgens in te vriezen. Loopt het dan niet uit die gaatjes voordat je hem invriest?

4 maanden geleden

Reactie op azahafsa

Misschien een domme vraag, maar hoe krijg je voor elkaar om vloeibare melk ...
Domme vragen bestaan niet lieverd. Nee er zit een dopje bij. Het is een grote speen met een dop eromheen zegmaar😀

4 maanden geleden

Reactie op Fb

Domme vragen bestaan niet lieverd. Nee er zit een dopje bij. Het is een gro ...
Dus je doet er vloeibare melk in, met de dop erop? Ik heb die ook, maar snap het even niet haha

4 maanden geleden

Reactie op azahafsa

Dus je doet er vloeibare melk in, met de dop erop? Ik heb die ook, maar sna ...
Ohh sorry ik las het helemaal verkeerd😑😂 ik vul hem altijd met de dop erop. Dus er komt een klein beetje in de dop. Aan de bovenkant moet je het er namelijk indoen. Borstvoeding is vaak ook dikker dan flesvoeding. Maar soms doe ik ook gewoon met fruit😊

4 maanden geleden

Hoe oud zijn jullie kindjes om dit te geven? Die van mij precies 4 maanden en wij gaan pas met 6 maanden met oefenhapjes beginnen. Dus ben benieuwd of ik nu dan wel borstvoeding kan invriezen en dat in zo een speen kan geven aan hem? (Neem aan van wel toch?🤭) hij houdt er in ieder geval van om alles in zijn mond te stoppen haha.

4 maanden geleden

Ik heb deze besteld en vandaag binnen gekregen, lijkt me ideaal! Ijsjes in de vorm van een speen met een handige handgreep zodat ze het zelf vast kunnen houden.

4 maanden geleden

Reactie op OceanMommy

Is dit een vormpje waar je het ijsje uithaalt of is dit nog de vorm met kle ...
Er zat een speen op met heel veel gaatjes die heb ik eraf gehaald en een speen van een fles erop gedaan die gevuld met melk dop erop en ingevroren

4 maanden geleden

Reactie op Fb

Zo lief heb je die gekocht via shein wat ik stuurde?
Nee deze was van bol.com

4 maanden geleden

Reactie op azahafsa

Misschien een domme vraag, maar hoe krijg je voor elkaar om vloeibare melk ...
Sorry voor de late reactie maar heb de dop van der difrax fles erop gedaan en daar loopt niet zo snel wat uit