6 Reacties
4 maanden geleden
Geef je flesvoeding of borst? Bij borstvoeding mag het dagen duren namelijk, zolang de kleine er zelf maar geen last van heeft. (Hier langste niet gepoept was 16 dagen)
4 maanden geleden
Yep, alles zelf al geprobeerd maar lukte echt niet. Op advies van de osteopaat toch maar naar de huisarts ermee geweest omdat het te lang duurde. Ze drinkt ook nogsteeds Nutrilon Omneo..
4 maanden geleden
Ik ben hier voor eventuele tips..
Mijn dochter poept vaak 7 dagen niet.. ik trek dan elke keer aan de bel en moet dan macrogol geven. Zodra we dat geven poept ze om de 3 dagen ongeveer. Als we ermee stoppen, zijn we weer terug bij af, gebruik t nu bijna 3 maanden non stop en wil er van af…
4 maanden geleden
Reactie op Fleurmeyere
Ik ben hier voor eventuele tips..
Mijn dochter poept vaak 7 dagen niet.. i ...
Wij moeten helaas ook Macgrogrol gebruiken. Nu al zo'n 1,5 maand ongeveer. Het lukt haar zelf niet goed en met heel veel tranen. Nu afgesproken dat ik op dag 3 Macgrogrol geef. Soms lukt het haar zelf nu binnen de 3 dagen.. ik heb de hoop dat het met (oefen)hapjes vanzelf een beetje gaat.
4 maanden geleden
Onze dochter had veel moeite met ontlasting toen ze overging naar vaste voeding. Wat hielp waren de potjes gepureerde pruimen van de Albert Heijn (fruithapjes op de babyafdeling).