Onze zoon heeft regelmatig dat hij na 2 of 3 uur niet meer in slaapt valt.
Vaak met wandelen lukt dit wel maar als het slecht weer is dan is hij zo 4 tot 5 uur lang wakker.
Wie herkend dit?
Mijn dochter heeft dit ook! Is bijna 6 maand. Wel altijd heel vrolijk! Toevallig had ze bij de dagopvang een half uurtje geslapen van 16:15 tot 16:45. Ze is overdag nooit een goede slaper geweest. Snachts slaapt ze 12 uur door
Ja bij ons net zo. Dochter is 5,5 maand. Wij proberen de derde dut vrijwel nooit meer in bed, is alleen maar strijd. Wandelen, auto of op mamma slapen.
Hier ook al een tijdje lastig, maar mijn zoontje was ook al vrij vroeg op 2 slaapjes, al sliep die maar 30 min per keer😅 Deze kleine meid slaapt gelukkig (meestal, want nu sprong 5) een goede 2 uren in de middag en als het derde slaapje niet lukt in de draagzak, auto of kinderwagen, dan doe ik haar gewoon iets eerder op bed ☺️
Herkenbaar ook hoor! Wij krijgen het advies om als het niet lukt in bedje, dan wagen of draagzak oid te proberen. En als dat ook niet lukt gewoon de bedtijd iets vervroegen savonds! Werkt hier prima op die manier, we maken er dus geen strijd meer van :)