7 Reacties

3 maanden geleden

Mijn dochter heeft dit ook! Is bijna 6 maand. Wel altijd heel vrolijk! Toevallig had ze bij de dagopvang een half uurtje geslapen van 16:15 tot 16:45. Ze is overdag nooit een goede slaper geweest. Snachts slaapt ze 12 uur door

3 maanden geleden

Herkenbaar! Ik heb helaas geen oplossing. Zolang mijn baby vrolijk is, probeer ik het te accepteren

3 maanden geleden

Yep zelfde, 3 dut is wagen of draagzak favoriet. Ik liep vandaag dus door de regen haha, gelukkig was t niet koud 😅

3 maanden geleden

Reactie op Fb

Mijn dochter heeft dit ook! Is bijna 6 maand. Wel altijd heel vrolijk! Toev ...
Herkenbaar bij de opvang vaak wel 3 slaapjes 😅

3 maanden geleden

Ja bij ons net zo. Dochter is 5,5 maand. Wij proberen de derde dut vrijwel nooit meer in bed, is alleen maar strijd. Wandelen, auto of op mamma slapen.

3 maanden geleden

Hier ook al een tijdje lastig, maar mijn zoontje was ook al vrij vroeg op 2 slaapjes, al sliep die maar 30 min per keer😅 Deze kleine meid slaapt gelukkig (meestal, want nu sprong 5) een goede 2 uren in de middag en als het derde slaapje niet lukt in de draagzak, auto of kinderwagen, dan doe ik haar gewoon iets eerder op bed ☺️

3 maanden geleden

Herkenbaar ook hoor! Wij krijgen het advies om als het niet lukt in bedje, dan wagen of draagzak oid te proberen. En als dat ook niet lukt gewoon de bedtijd iets vervroegen savonds! Werkt hier prima op die manier, we maken er dus geen strijd meer van :)