45 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Ammvz
Nou valt me inderdaad ook op dat ze nu smiddags geen fles drinkt gaat er ni ...
Ja dat kan. Sommigen zijn misschien sneller toe aan meer vaste voeding dat was hier destijds bij de oudste wel zo. Ze kreeg vanaf 7 maand ipv een fles rond 14.00/15.00 bakje roeryoghurt.
2 maanden geleden
Reactie op Clash
Welke dingen hebben het beste geholpen? Dat schema volgen of nog andere tip ...
Ja, écht die stappen aanhouden. Het is best Spartaans, maar de aversie is echt volledig weg nu. Ik heb een ander kind, ze drinkt veel rustiger, meer en haar mondje gaat nu wagenwijd open bij het zien van de fles 🩷
2 maanden geleden
Wij hebben de stappen ook gevolgd. Echt binnen een paar dagen zo’n groot effect had ik niet verwacht. Wel echt even los moeten laten hoeveel ml erin gaat op een dag. We bieden nu 2 keer de fles aan met vijf minuten er tussen en dan de stappen volgens het plaatje. Heel af en toe als ze niet kon slapen van de honger nog een derde keer aangeboden. Maar alle flessen gaan weer op schoot, ze steekt haar armpjes uit naar de fles om hem naar zich toe te halen, drinkt beter door of last zelf even een korte pauze in en met minder onrustige bewegingen met de armen en benen. Had me dit twee weken geleden niet kunnen voorstellen.
2 maanden geleden
Reactie op Clash
Wij hebben de stappen ook gevolgd. Echt binnen een paar dagen zo’n groot ef ...
Wat fijn!!
2 maanden geleden
Reactie op Clash
Wij hebben de stappen ook gevolgd. Echt binnen een paar dagen zo’n groot ef ...
Wat fijn!! Zeg het voort van dit boek/methode. Ik had het zelf graag eerder van willen weten omdat je lang zoekt naar andere oorzaken