Hoi,
Sinds ons dochtertje drie maanden is, gaan de flessen redelijk moeizaam. Nu tweeënhalve maand later (ze is nu ruim vijf maanden) krijgt ze nog vijf flessen per dag (vanavond ga ik voor het eerst de laatste fles weglaten, want hierbij drinkt ze nog maar 50cc). Dus hierna nog maar vier flessen van 180-6. Echter gaan deze flessen zelden op, ze drinkt een kleine 700cc per dag (weegt 6,8 kg). Voor mij is vooral de manier waarop ze drinkt, het probleem. Het gaat zó moeizaam. Ze drinkt eigenlijk alleen maar spelend op haar rug in de box, bed, op de commode of in de reiswieg. Als we ergens zijn (terras, uitje) is het geen doen.. ook duurt het erg lang, waardoor ik voor m’n gevoel de hele dag bezig ben met haar melk te laten drinken. Ondanks al het gedoe, groeit ze wel op haar lijntje.. maar ik heb daar dus wel echt een dagtaak aan.
Ik heb al van alles ingeschakeld, CB, huisarts, preverbaal logopediste.. vanmiddag ga ik naar een lactatiekundige. Ik heb namelijk het idee dat er iets is. Vind het vreemd dat ze alleen maar op haar rug wil drinken. Of herkent iemand dit??
Ik ben eigenlijk wat op zoek naar herkenning en / of tips. Ik ga er onderhand namelijk best wel aan onderdoor.