2 Reacties

9 dagen geleden

Ik liep al bij de psycholoog, en daar heb ik het mee besproken. Je kunt een afspraak maken bij de huisarts en die verwijst je mogelijk door naar de POH. Die heeft daar wel kijk op. Mijn trigger was vooral veel heel veel huilen, en echt doorhebben dat elke dingetje te veel was. Heb eerder bij mn werk ook een burnout gehad en ervaarde dezelfde klachten. Ik ben enorm snel uitgeput/vermoeid, er hoeft maar iets te gebeuren (niet volgens 'plan') of als er juist een beetje tijdsdruk op zit, dan raak ik enorm gestresst, heb huilbuien, of enorme boosheid, irritaties. Voelt echt alsof ik het niet meer aankan. Heb de hele dag het gevoel dat er een enorme druk hangt en wil vooral RUST. Maar dat is lastig met kindje.. Ik zit ook volledig ziekgemeld thuis maar ervaar nogsteeds de enorme druk dat ik straks moet werken en dat ik beter moet worden.. dat helpt helaas niet mee Heb echt een onrustig gevoel en moet veel huilen en kan niet veel aan. Je mag me altijd een persoonlijk berichtje sturen. Denk goed aan jezelf!

9 dagen geleden

Hi lieve mama('s) ik ben stress & Burnout - en post partum coach. Je mag me altijd een berichtje sturen. Wellicht kan ik je verder helpen. Ik heb hier al heel wat berichten gepost over mijn eigen ervaringen en struggles, dus ik ben geen "vreemde" van dit platform die easy peasy haar dienst staat te promoten. Maar net als de post van een geweldig lieve tandarts die hier haar expertise wilt delen, wilde ik hetzelfde doen! Dus stuur me vooral een berichtje als je daar behoefte aan hebt. Liefs.