8 Reacties

2 jaar geleden

Nee hoor, volgens mij is het gebruik van whitenoise in het eerste jaar helemaal prima. Daarna kan je het gaan afbouwen. Puckababy piep en mini kan je gewoon gebruiken tot ze rollen. Daarna zou je evt het nunki lakentje kunnen gebruiken voor de geborgenheid.

2 jaar geleden

Heb zelf ook een mooniebear en het is echt een uitkomst!

2 jaar geleden

Ik weet niet of dit zorgelijk is, maar het is onderdeel geworden van jullie slaapritueel. Enige advies wat ik kan geven is zorg dat je er 1 of 2 reserve hebt die gelijk slijten (dus bijvoorbeeld wekelijks wisselen en wassen indien dat mag) zodat het geen drama is als je hem kwijt raakt.. zo heb je ook altijd een reserve wanneer hij leeg is..

2 jaar geleden

Whitenoise is prima, zelf ben ik niet heel blij met de moonie ivm de korte accu duur.

2 jaar geleden

Reactie op tbloemen

Whitenoise is prima, zelf ben ik niet heel blij met de moonie ivm de korte ...
Oh echt? Ik vind juist dat hij best lang mee gaat 馃檲 hoef hem bijna nooit op te laden 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op jjp1997

Oh echt? Ik vind juist dat hij best lang mee gaat 馃檲 hoef hem bijna nooit o ...
Echt die van ons gaat Max 3 dagen mee. In vergelijking met de snuz cloud van de oudste waar ik 2 batterijen per 3 maanden moet vervangen een gigantisch verschil

2 jaar geleden

Reactie op tbloemen

Echt die van ons gaat Max 3 dagen mee. In vergelijking met de snuz cloud va ...
Dat is inderdaad een groot verschil! Ik gebruik overdag de numsy move. Die gaat ook lang mee. Alleen vind ik het fijn aan de moonie dat ik er 鈥榮 nachts alleen tegen aan hoef te slaan en hij begint weer met afspelen 馃槀. Als ze straks op haar eigen kamer slaapt ga ik denk ik alleen nog de numsy gebruiken.

2 jaar geleden

Met batterijduur een tip.Heb je toevallig eenmuziekbox die gekoppeld is met Google ? Wij spelen een loop van witte ruis af via de gekoppelde Spotify .