11 Reacties

3 maanden geleden

Geen tips, maar volg qel even mee . Zat hier ook net aan te denken voor ons midweekje Landal.

3 maanden geleden

Onze baby was 3 maanden toen we voor het eerst op vakantie gingen, dus misschien zijn mijn must haves wel iets anders geweest dan die van jou. Maar ik kan echt het deryan tentje aanraden. Let wel.op, met Matrasje! Verder absoluut een babyphone en een reis buddy zoals die van BabyZen YoYo bijv. Heb en wij echt meeega van genoten. Zo'n handig ding.

3 maanden geleden

Wij zijn naar Fuerteventura geweest met de oudste toen hij 6 maand oud was.. - Draagzak (ook voor in het vliegtuig als je evt tussenstop hebt) - wij hebben toen een fijne compacte wandelwagen gekocht (soort easywalker) die helemaal plat kon maar wel makkelijk inklapbaar is. Doordat ie helemaal plat kon, kon ie daar ook af en toe in slapen als we uit eten gingen bijvoorbeeld - wij hadden een fleece deken mee.. voor in het vliegtuig om op te liggen of onder te liggen, bij het hotel om buiten op te liggen, als het nog afkoelde ‘s avonds om even onder te liggen.. altijd handig. - voor flesvoeding; thermosfles, torentjes en melkpoeder - wij hadden toen een campingbedje gewoon op de hotelkamer, maar zo niet dan idd zo’n deryan tentje met matrasje. - babyfoon - luiers waren daar volop te verkrijgen, net als zwemluiers en potjes eten.. had dus wel m’n eigen melkpoeder en een paar luiers / Zwemluier mee en doekjes voor het begin. - voor hapjes; 2 lepeltjes - en altijd handig, een soort EHBO kitje, met ors, paracetamol, thermometer, vitamine D, zonnebrand, aftersun etc. Verder vooral genieten :)

3 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Onze baby was 3 maanden toen we voor het eerst op vakantie gingen, dus miss ...
Mag ik vragen tot hoe lang je de deryan tent hebt gebruikt? Het matrasje leek wel dun.

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Mag ik vragen tot hoe lang je de deryan tent hebt gebruikt? Het matrasje le ...
We gooide het tentje vaak op een zachte ondergrond weet je wel. Baby is nu 5 maanden, hebben 'm laatst nog gebruikt voor in het park

3 maanden geleden

Reactie op moes1

Wij zijn naar Fuerteventura geweest met de oudste toen hij 6 maand oud was. ...
Top tips dankje !!

3 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Onze baby was 3 maanden toen we voor het eerst op vakantie gingen, dus miss ...
Dankje !! Super

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Mag ik vragen tot hoe lang je de deryan tent hebt gebruikt? Het matrasje le ...
Wij hebben die ook nog gebruikt toen onze oudste 11 maand was, in Frankrijk en dan op een tweepersoonsbed (die van ons lag altijd heel rustig! En bed stond tegen de muur). Anders idd op grond maar dat is altijd kouder! Als je zo’n picknick kleed hebt met onderkant isolerend materiaal kun je hem ook daarop zetten.. (stel het is koud op de vloer).

3 maanden geleden

Wij gaan ook op vakantie als ze rond de 7 maanden is, dus ik lees mee! Ik krijg van een vriendin een UV-pakje en UV-hoedje van haar dochtertje. Die vond dat echt ideaal op vakantie.

3 maanden geleden

Hydrofiele doeken XL

3 maanden geleden

Zorgpas.... Paracetamol voor de kleine. Onze oudste kreeg ff het RS virus op de eerste vakantie. Zorgpas vergeten en dat was wat vervelend in het ziekenhuis. Daardoor moesten we eerst bv alles zelf betalen. Ook een extra molton voor als ze zich nat plassen door de luier of kotsen.