11 Reacties

5 maanden geleden

Het is totaal persoonlijk maar ik doe het wel

5 maanden geleden

Hier wel gedaan...hij had het duidelijk erg zwaar met de koorts in de nacht.

5 maanden geleden

Ligt eraan hoe hoog de koorts mijn zoontje had toen 38graden dan doe ik het niet maar had die 39 graden koorts gehad dan wel als die er last van zou hebben

5 maanden geleden

Ze zeiden hier doen als je kind er last van heeft. Ze had hier 39,5 maar sliep eigenlijk de hele dag door, dus we hebben het gelaten. Andere dochter had 38,5 maar die was mega onrustig dus wel gedaan. Beide nu weer genezen 😬

5 maanden geleden

Ons dochtertje van 14 weken heeft gisteren ook de vaccinaties gekregen en kreeg daardoor koorts 38,5 wij hebben wel een zetpil gegeven en dit was duidelijk zichtbaar dat zij daar baat bij had. Vanmorgen nog erg onrustig en huilerig en bleek 38,1 te hebben dus toch nog 1 zetpil gegeven.

5 maanden geleden

Ik heb het bij m’n oudste altijd gedaan, ook als hij geen koorts had. Ze kunnen ook erg last van hun beentjes krijgen door de prikjes en sowieso een soort gevoel van algehele malaise. Dus ik vind het heel fijn dat ik hem met die paracetamol een beetje kan helpen.

5 maanden geleden

Hier niet gedaan. Ze gaven als advies een zetpil te geven als hij duidelijk last had. Prikje in de ochtend gehad. De hele dag hangerig/koorts en boven op me geslapen. Dan ging het goed. Had besloten een pil te geven voor de nacht als hij dan nog steeds huilerig was. Toen echter de temperatuur iets gedaald en hij viel direct in zn bedje in slaap. Volgende ochtend weer de oude

5 maanden geleden

Ik zou het wel doen gezien er al koorts is. Mocht je kleintje er meer last van krijgen heeft het in ieder geval vast pijnstilling, en ook weer lekker voor de nacht.

4 maanden geleden

Dronken jullie kindjes ook slecht de dag na de vaccinaties? Hier namelijk wel 🫠

4 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Dronken jullie kindjes ook slecht de dag na de vaccinaties? Hier namelijk w ...
Jaaa

4 maanden geleden

Hoi hoi. Als de kleine er last van heeft, zou ik het doen. Anders niet. Koorts betekent namelijk niet perse, dat ze gelijk een zetpil nodig hebben. Mijn zoon werd afgelopen dinsdag ook gevaccineerd. Kreeg in de avond ook koorts, 38.9. Maar was voor de rest gwn ok. Wel iets meer aan het slapen maar niet onrustig. Heb geen zetpil gegeven. Was hij nou onrustig of dat hij erg last zou hebben, had ik hem zetpil gegeven. Niet onnodig medicatie geven, is mijn mening.