296 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb voor onze dochter eindeloos namenlijsten op diverse sites bekeken. Soms was ik pas op pagina 24 voordat ik iets bijzonders vond. Gewoon heel veel namen lezen. Je kunt eventueel zoeken op aantal lettergrepen. Bij namen die je aanspreken kun je dan een lijstje maken met de achternaam en eventuele geboortenaam/namen om zo te kijken wat mooi klinkt

2 jaar geleden

Je hebt een leuke app: Kinder! Een soort Tinder voor babynamen. Koppelen aan de app van je partner en swipen maar haha!

2 jaar geleden

Als je denkt dat je de naam gevonden hebt, gebruik hem dan in onderwerpen als bv samen aan het eten bent. Zo kwamen wij erachter dat toen ik de naam van onze dame gebruikte, wij er direct verliefd op werden.

2 jaar geleden

Wij zitten te denken over de naam Leya. Maar zoveel schrijfwijzen. Leya Leah Lea Léa 🤷🏻‍♀️ keuzes 😂

2 jaar geleden

Wij zijn opzoek naar een tweede naam voor bij de naam Lío, iemand iets leuks?

2 jaar geleden

M’n man wilde geen tweede naam bij Mason; Ik wilde graag Mason James of Mason Liam. James vindt mn man geen leuke naam meer dus nu gaat onze 2de jongen Liam heten 😁.

2 jaar geleden

Reactie op Ifk8899

Wij zitten te denken over de naam Leya. Maar zoveel schrijfwijzen. Leya L ...
Wij zijn bij de eerste gegaan voor Leah 🥰.

2 jaar geleden

Wij denken aan Marin, wat vinden jullie van deze naam? 💕

2 jaar geleden

Reactie op Zwangere007

Wij denken aan Marin, wat vinden jullie van deze naam? 💕
Héél mooi, zo heet mijn nichtje 💖

2 jaar geleden

Onze dochter heet Rox. Vinden jullie Sam (jongen) daar bij passen?

2 jaar geleden

Reactie op ElisedW

Onze dochter heet Rox. Vinden jullie Sam (jongen) daar bij passen?
Ja leuk!

2 jaar geleden

Wij twijfelen tussen Lenn of Bodhi, wat vinden jullie de mooiste naam?

2 jaar geleden

Reactie op Meelezer :)

Wij twijfelen tussen Lenn of Bodhi, wat vinden jullie de mooiste naam?
Lenn😁😁

2 jaar geleden

Wij twijfelen tussen Noé en Loa 💗. We hebben al een zoontje Mason

2 jaar geleden

Ik heb nu twee namen die ik mooi vind☺️ omer en Louay

2 jaar geleden

Vraagje voor jullie deskundig en eerlijk advies. Wij verwachten een meisje en hebben 3 namen die ons erg aanspreken: Rosanne, Mia en Cleo. Naar welke gaat jullie voorkeur uit? Haar broertje noemt Flor 🙂

2 jaar geleden

Reactie op ***************

Vraagje voor jullie deskundig en eerlijk advies. Wij verwachten een meisje ...
Ik vind Mia het mooiste 😊

2 jaar geleden

Wij hebben milou kyara 🙈 milou stond al vast voordat wij wisten of ze een meisje was en kyara is gekomen door dat ik kiara wilde en mijn man chiara toen vonden wij dit een middenweg

2 jaar geleden

Wij hebben als naam nu Boaz, krijgen een zoon en hebben al een dochter Norah. Twijfel alleen of ik het heel goed bij elkaar vind passen 😅🫢 maar dit is de enige naam die we beide mooi vinden 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Samke

Wij hebben als naam nu Boaz, krijgen een zoon en hebben al een dochter Nora ...
Ik vind het prima passen 😄