34 Reacties
3 maanden geleden
Overdag dutjes in haar eigen kamer en om 19:15 uur gaat ze ook te bed in eigen kamer. Bij droomvoeding 23 uur haal ik haar uit haar kamer en leg haar in co sleeper
3 maanden geleden
Luna sliep vanaf 7 weken denk ik in haar eigen bedje. Ik werd wakker van elk geluidje. Als ik hier niet wakker van zou worden zou ze nu met 20 weken nog naast ons liggen maar tegelijkertijd ben ik blij dat we het gedaan hebben want ze slaapt al zo goed in haar eigen kamer! Misschien een idee (weet niet of je dit al doet) om hem ‘s middags in z’n eigen kamer dutjes te laten doen om te wennen? Heb je het beste van beide kanten. 🥰
3 maanden geleden
Mijn zoontje ligt ook nog in de co sleeper naast ons, vind het ook nog veelte gezellig. Daarnaast heeft hij geen last van ons en wij niet van hem. Slaapjes overdag doe ik wel in zijn eigen kamertje zodat hij wel aan de ruimte went. In een co sleeper wordt ook aangeraden tot 6 maanden in verband met kleinere kans op wiegendood las ik. Maar ben zelf ook aan het twijfelen om hem wel te laten wennen binnenkort, weet het ook niet zo goed haha. 🤔
3 maanden geleden
Dank voor jullie snelle reacties!
Hij slaapt overdag super goed in ze eigen bedje. Alleen het in slaap vallen in de avond is hier de laatste tijd een gedoe.. ik heb hem daarom net in ze eigen bed gelegd in ze eigen kamer en toen viel hij uiteindelijk zelf in slaap! Nu twijfel ik dus alleen of ik hem eruit haal en mee neem naar onze kamer als ik zo naar bed ga of dat ik hem laat liggen. We hebben geen last van hem als hij bij ons ligt en soms is het wel fijn en makkelijk omdat hij vaak de speen verliest en hij ook soms op ze buik draait.. maar ergens denk ik , ik laat hem liggen want ooit moet hij naar de eigen kamer… dilemma.. 🤭
3 maanden geleden
Reactie op Kinderwens21
Dank voor jullie snelle reacties!
Hij slaapt overdag super goed in ze eige ...
Probeer het, als hij wakker word kan je hem altijd nog mee nemen!
3 maanden geleden
Hier ligt zoontje van 22 weken in de cosleeper, mede vanwege BV maar ook vanwege het advies om tot de 6 maanden aan rooming in te doen vanwege de kleinere kans op wiegendood. En moet eerlijk zeggen, ik kijk er vooralsnog nog helemaal niet naar uit om hem niet meer naast me te hebben. We slapen delen van de nacht samen (veilig samen slapen). Dat maakt de voedingen veel korter en gunt me meer nachtrust.
3 maanden geleden
De mijne ligt nu in zijn eigen bedje te slapen op zijn kamer sinds een paar dagen en het gaat super goed denk ook dat hij er echt aan toe was
3 maanden geleden
Geprobeerd.. maar tot nu toe geen succes. En heel eerlijk ik vind het heerlijk dat ze bij me ligt. Als ze om 6:00 of eerder wakker wordt dan pak ik haar vaak gewoon bij me en dan slaapt ze meteen verder.
Op haar eigen kamer wordt ze rond middernacht onrustig.. als ze dan naast me ligt hoef ik maar mn hand op haar buik te leggen en ze slaapt verder.
Mijn man is bang dat ze straks nooit meer naar dr eigen kamer gaat 🙈🤭
3 maanden geleden
Ons zoontje slaapt al sinds hij 6 weken oud (nu bijna 5 maanden) is in zijn eigen kamer en dit ging vanaf begin af aan al goed. Kwam maar 1x per nacht, fles gaven we op zijn eigen kamertje. Sinds drie weken slaapt hij de hele nacht door. Gaat om 19:30 naar bed, krijgt rond 22:30 nog slapend een fles en wordt dan pas rond 08:00 wakker. Heerlijk!
3 maanden geleden
Reactie op dk02
Ons zoontje slaapt al sinds hij 6 weken oud (nu bijna 5 maanden) is in zijn ...
Haha dit klinkt hetzelfde..
Wij vanaf 4 weken naar eigen kamertje gedaan (maakte zoveel herrie in de nacht zonder dat hij zelf wakker was, maar ik lag er dan wakker van). Kwam ook maar voor 1 voeding ‘s nachts.. slaapt sinds dat ie 7 weken oud is door en ook wij doen een droomvoeding..
3 maanden geleden
wij leggen haar op haar eigen kamertje en dan het laatste deel van de nacht vanaf haar nachtvoeding bij ons, omdat dat deel van de nacht vaak nog wat rommelig is.
3 maanden geleden
Onze dochter slaapt nog bij ons, omdat ze nog heel regelmatig meerdere keren per nacht huilt in haar slaap en wij haar dan de speen geven.
Wij slapen beneden en haar kamertjes is boven. Anders moeten we steeds heen en weer.
Als iemand dit herkent of een andere oplossing heeft dan hoor ik het graag!
3 maanden geleden
Sinds 4 maanden zijn ze naar hun eigen kamertje verhuist. Maar er ligt er nog heel regelmatig een tussen ons in op een verschoonkussen.
Beide hebben nog minimaal 1 fles in de nacht, maar ze werden mega onrustig in de wiegjes, omdat ze in hun slaap door het hele bed willen rollen. Dat lukte natuurlijk niet in de wiegjes en 2 ledikanten passen niet op onze kamer 😬